with you i feel alive

| Djupt

Johanna

Läcker bild:)<3

sv: tack å tack :D

Karro ;)

Hej :D Jag har startar en frågestund på min blogg så du får gärna fråga en fråga så att jag får in några styckna iallafall (a) :P

Super Prinsessan

Sv; Okey, härligt! Jag mår väll bra

ronja

härlig bild :)

Beatrice Jakobsson (foto)

okej, tar du bort kommenater då?

tovesegnablogg.blogg.se

så lite så! ;)

fin bild.

ronja

sv: jo visst var jag det, men det passade inte med hårförlängningen så jag blekte det :)

sofia

jao :D

Angelica

Kanske kanske inte

angelica

sv; tackar så mycket :-)

Dilan D

härlig bild! :)



sv; jah,när man inte har lust eller ork så misslyckas man hur mycket man än försöker!

Josefine

Svar: Haha bandet Mcfly ;) åhh fast dom är så små i filmen hehe!

Amanda & Elin

Just nu svarar jag på kommentarer och lyssnar på musik :) haft en bra dag?

Cajsa

göres?

sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; Kul att du är med och tävlar :)

Vad gör du ikväll då ? :D

matilda

naw tack detsamma gullet :)

Linn-Lay リネンはレイアウト

va fin bild :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: