svar på tal

| Svar på tal
Liza om by amanda:
har din syster en blogg, isåfall vad heter den ?
tack för svar !
Svar: Min syster vill tyvärr inte att jag ska skriva ut vad hennes blogg heter.
Så .. varför vill du veta ? :)
Anonym

sv, :).

Ackelina

Sv; jag tar det lugnt :)

Sara

Frågestund pågår! Kika gärna in och ställ en fråga, om du inte gillar sånna här kommentarer så ber jag om ursäkt!

Sara - Only me

sv är trött typ i kroppen inte så at tja vill sova , jätte konstigt haha xd<3

Cajsa

hahaha säger du det så..xD

wilmaaa

nice!

inte mke, ska till maxi med madre nu:d

Caroline

Hej!



Jag bloggar för Veckorevyn och söker nu inspiration till matlagningsinlägg. Du får mer än gärna tipsa om din favoritmaträtt eller efterrätt. Hade gött!

Madeleine

Thank you! :)

elinochamanda

sv: vad kul att höra :)

Becca

sv: okej.. själv blir de Jobb som vanligt!

Ska du kika solsidan ikväll?? :D

Sara - Only me

sv haha okej<3

så nöjd med dagen? <3

Anonym

sv, Det är svårt :/.

angelica

sv: yes :-)

Anna med A

ska du se solsidan?

Angelica

Definitivt, finns lite bilder nu

tovesegnablogg.blogg.se

varsegod:)

Ja supergott!:D

ronja

fina ni är :)

angelica

sv: andra säsongen bara? :o

Angelica

Tack du det kommer mer bilder på dem i kväll efter att raiden är klar !

wilmaaa

ja:)

safa

jodå de är great ;) händer ikväll =)?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: