Svar på frågorna, del 2

| frågestund
madde: Vad tycker du om mig ?? =D
Svar: Du är en toppen tjej sötnos !


Sofia:
1. Har du försökt få Matilda att ägna sig lite mindre åt sin pojkvän, så att hon också skulle hinna vara med er tjejer?
2. Hur har du i så fall försökt?
3. Varför lägger du så ofta ut närbilder på ditt ansikte?
4. Varför plutar du med munnen på nästa alla foton?
Det gör ju förresten nästan alla dina tjejkompisar också.
Svar: Det finns inget att försöka för hon vill inte hinna umgås med sina vänner, och hon vill inte ägna mindre tid åt sin pojkvän. Vi försökte i början, men nej .. Du hade du märkt själv. Hon lämnade oss, hon begick ett misstag, hon får skylla sig själv.
Närbilder? Där håller jag inte riktigt med. Jag lägger in lagom nära och lagom långt bort, det är varierande.
Den frågan var enkel .. Jag gillar inte mina tänder, och vill därför inte le på alla bilder. Då finns det inte så många alternativ kvar. 


Rebecka: Du skrev förut att du kanske skulle börja blogga på en robert pattinson blogg. gör du det ?
Hur många besökare per dag har du ?
Svar: Ja, och jag skrev också att jag börjat ;) Men tyvärr har mitt intresse för Robert svalnat en del, så jag bloggar inte där just nu. Men bloggen heter http://fabulousrobertpattinson.se
Jag har runt 100-150 unika. Det är olika, ibland fler och ibland färre.

LINDAVIOLA!: Vad är det bästa du vet?
Svar: Mina vänner, min familj, fotografera och musik.

tove♥: hur många läsare har du?
vilka bloggar läser du?
favorit färg?
Favorit film?
favorit godis?
Svar: 100-150 unika.
Bloggarna jag läser står i del 1, kolla där så slipper jag skriva om.
Svart, vit, rosa.
Remember me, Dear John, The last song, Kidulthood, Adulthood och sen gillar jag massa fler !
Choklad :D

ida centerlid: Vem är din allra bästa vän? Du får bara välja 1 !
& vill du gå ut och fota med mig någon dag? :D <3
Svar: Jag kan inte välja en. Mina bästavänner är Du, Filippa, Annie, Hanna och Elin.
Cecilia, My och Svante är även speciella.
Jag vill gärna gå ut med dig ! :D <3


Anonym: röker du?
om du inte har det,har du prövat?
äru oskuld?
är du arg på någon?
vill du att skolan ska börja igen?
har du någon gång känt att du bara vill dö?
Svar: Jag har smakat några gånger.
Ja jag är oskuld.
Jag är arg på flera.
På ett sätt vill jag det, på ett sätt inte.
Jag har känt att jag inte vill leva, men inte direkt dö..
Anna med A

Ohja :)

elinochamanda

bra svar! :D

juliciouz

jag kommer lotta ut Dagens Blogg vinnarna klockan 11.00 istället för 20.00. pga att jag inte kommer ha tid att göra det senare. så fortsätt att kommentera så mycket du vill och anmäl dig till dagens blogg :D

Caroline :)

Sv: Okej, super med mig med :)

Wilma

sv: Ser på film :)

Cajsa

god morgon sötnos! allt bra idag?

Sevil

Hoppas du får en fin söndag! (:

L I K E S O F I E [foto]

- okay ^^

FannyFredrica

Svar: jo, åkte slalom :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: aa :)<3

Caroline :)

Sv: Mm :)

sofia

okejj :D

L I K E S O F I E [foto]

- Hehe ;)

Roligt att du är med i Dagens blogg! Lycka till. Kram :)

johannahtuolja

vilken dag börjar du skolan? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: nej imorgon :D!

elinochamanda

vad gör du då ? :)

L I K E S O F I E [foto]

- För att Jamie kan inte svenska, han är från Australien ^^ och jag har skickat min länk till honom så de är därför :)

Caroline :)

Sv: Åh tack :) Men fina bilder du med ;)

sofielans★

sv; lagt till dej nu , säg till när du lagt till mej !(:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: haha okej ;)<3

FannyFredrica

Svar: Vad tråkigt! :/

nadjamelzen

allt bra annars?:)

Caroline :)

Sv: Hihi :)

Johanna

aa okej då;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: