Frågestund

| frågestund


Det var ju en del som ville att jag skulle ha frågestund, så varför inte ?!
Fråga på nu, frågestunden avslutas förmodligen på fredag eller lördag.
Jag svarar på nästan alla frågor.

Cajsa

typ inget. har precis kommit ur ducshen. funderar på att se lite tv och sedan gå och lägga mig.

pernilla

sv: okej samma :D

ronja

sv: jag har inte köpt det, utan jag fick det! :)

ronja

vf började du blogga?

vilka bloggar läser du i princip varje dag?

favoritmat? favoritgodis?

hardu pojkvän? oskuld? ;)

ronja

sv: hihi :)

Angelica

Ah vad roligt !



Vilken är din favorit färg?

Om du var en serie figur vilken skulle du vara?

Vilket stjärntecken är du, och vad står det i ditt horoskop idag?

Vad är ditt favorit djur?

Favorit dryck?

Favorit klädesplagg?

Favoritskor? (Publisera gärna en bild)



/kakan

pernilla

sv: aadå :D

vad tycker du om min lilla historia?! :D

sanne-madeleine

det var ju bra det så att det inte var äckligt hahha XD

jodå :)



meee too :) filmerna också!

Johanna

Haha, okej. Själv blev det pasta och nå skit till^^



Har en fråga till din frågestund nu då, vad är din favorit maträtt ?? :D:D:Dx)

Sara - Only me

sv jo de är bra :d

händer ikv?

Sara - Only me

sv typ inget sj ? (:<3

Anisa Den Bästa ;D

Hey!

Fin blogg följ mej gärna via bloglovin! :D

Sara - Only me

sv yes , va görs?

sarah

Hej du! :)

Vet du vad? Jag skulle behöva din hjälp! Jag försöker bli "The blog of the year 2010" på facebook! Skulle vara supergulligt att lägga en röst på mig? :D Skulle bli skitglad! Puss!



http://apps.facebook.com/blogoftheyear/?blogoftheyear_ref=1838898825

Sara - Only me

favorit parfym? (:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :D!

sarah

bästa som hände under 2010? :)

Hur många besökare har du per dag?

sarah

tacktacktack :D:D:D

MEREI

- vad fick dig att börja blogga ?

Sara - Only me

sv (:<3

händer idag då? <3

sarah

sök på the life of sarah :D

Sara - Only me

sv inget planerat <3

va ska ni göra då? :)

Sara - Only me

sv okej<33



har du nån favorit frukt? <3

Sara - Only me

sv yes 8)<3

visst är ja snäll? (a'

Sara - Only me

sv haha så söt<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så jätte mycket :D!

madde

Vad tycker du om mig ?? =D

Anisa Den Bästa ;D

Sv: tack för svar, nu är det gjort :D

Cajsa

god natt sötnos! höres i morron! :D

soojoo!

hoppas du haft en bra dag :)

Sofia

Detta är egentligen inga kommentarer utan ett par frågor, som jag tror du inte fått tidigare.



1. Har du försökt få Matilda att ägna sig lite mindre åt sin pojkvän, så att hon också skulle hinna vara med er tjejer?



2. Hur har du i så fall försökt?



3. Varför lägger du så ofta ut närbilder på ditt ansikte?



4. Varför plutar du med munnen på nästa alla foton?

Det gör ju förresten nästan alla dina tjejkompisar också.

Rebecka

Du skrev förut att du kanske skulle börja blogga på en robert pattinson blogg. gör du det ?

Hur många besökare per dag har du ?

zaida

Hejsan!



Såg att du hade kommentera på en annan blogg angående att följa varndra via bloglovin. Ska vi följa varandra? :)



(om du inte är en sån som tar bort det efter ett tag förstås..)

LINDAVIOLA!

Vad är det bästa du vet?

tove♥

Varsegod!:)



hur många läsare har du?

vilk bloggar läser du?

favorit färg?

Favorit film?

favorit godis?



Hihi :)

ida centerlid

Vem är din allra bästa vän? Du får bara välja 1 !

& vill du gå ut och fota med mig någon dag? :D <3

Anonym

röker du?

om du inte har det,har du prövat?

äru oskuld?

är du arg på någon?

vill du att skolan ska börja igen?

har du någon gång känt att du bara vill dö?

Angelica

Hoppas de funkar med dem!

ida

sure, jag har lagt till dig nu :)

FannyFredrica

Om du blev gravid nu men du upptäckte det inte fören du var i vecka 15, skulle du behålla eller göra abort? :)

zaida

vad är meningen med livet, enligt dig? :)

D A N I E L A ♥

- vad är det bästa med att blogga?

linda

Vad är det elakaste du sagt/gjort till/mot någon?

Hur bra självförtroende har du på en skala 1-10? :)

Vem är din aldra BÄSTAvän om du bara får välja en?

PUSS PÅ DIG!

sofia

Min fråga: Läser du min blogg dagligen lr läser du den då du ska svara på kommentarer? :p



Hoppas att du svarar på min fråga :D

Moa

Varför bloggar du? Favorit film? :D <3

nadjamelzen

hur kommer det sej att du börja blogga?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: