Film betyg

| Filmbetyg



4/5 hjärtan
Efter flera år av misslyckade dejtare bestämmer sig Zoe för att ta saken i egna händer. Fast bestämd att bli mamma, gör hon upp en plan och bestämmer sig för att göra det hela själv. På vägen till sin insemination möter hon Stan, en trevlig man som uppfyller alla hennes kriterier.

tryck här för att se trailern.

Lite av en klassiker. Jag kände igen filmen direkt med att hon och han dejtar, sen händer något och dom glider isär. Som många av de filmen jag sett tidigare, som dessutom finns under kategorin film betyg. Men filmen var som förväntat bra. Den var lite annorlunda faktiskt, som ni kanske märker om ni tittar själva. Bra var den i allafall !

bild lånad från google

MEREI

- vadå va?

ice thorslund

har gjort,

vem bär bäst klänningen :D?

svara kanske på det på den senasteinnlägget ?

ida :) ♥

sv: härligt :D

samma hära :D

kram<3

MADDES

tack. det där är faktiskt rätt bra!

FannyFredrica

Den filmen är ganska bra :D



Svar: Jag har inte gjort så mycket, kom nyss hem från att ha varit och sätt på en basket match :D själv?

Carmen - foto&design

Nu har jag frågestund på bloggen, ställ gärna en fråga :)

angelica

sv okej va härligt :) jag mår toppen!

emelie

sv: Taack :D

angelica

sv har ju förmodligen inte bara skinnjacka!

JOSEFIN GARD - TRUE ME

har precis kommit hem från träning :)

tränar du nått ?? :)

Cajsa

hehe tack finaste du! :D

FannyFredrica

Svar: Vad kul! :D

angelica

sv nej men har man en kofta under och halsduk när det är plusgrader fryser man inte över huvud taget!

angelica

sv eller hur!

JOSEFIN GARD - TRUE ME

innebandy :) och fotboll :D



kan du rösta på min jag är nr 2 :)

http://nathalienyren.blogg.se/2011/january/veckans-blogg.html#comment

FannyFredrica

Svar: Du kan väl skriva ett filmtips? :)

FannyFredrica

Svar: Då vet jag inte XD

fanny

Varit på stan, solat osv=) själv:)?

i i d z . - enblekingechey.

fin blogg! :D

hänt idag? (:



KRAM!

Molly Bergström

Jag cyklade nyss :D dudå?

JOSEFIN GARD - TRUE ME

TACK :D

fotboll är nice :D

emmi

- kul att du är med och tävlar! Hör av mig när vinnaren är utsedd =)

haft en bra dag? ♥

Balleeh

Snygg design och tack för filmtipset ;)

Cajsa

göres? :)

simone

åh haha så sööt :d



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: