by amanda/dagens outfit

| Outfits

Hallå på er, idag efter skolan skulle jag ha varit med Yosra. Men planerna ändrades och Hanna frågade om hon fick följa med hem en stund. Så vi åt lite och kollade på One Tree Hill. Hon gick precis och nu tänkte jag kolla runt lite på bloggar och sedan ska jag fortsätta kolla. Det är helt omöjligt att slita sig ifrån ! Menmen, nu ska jag inte babbla på. Vi hörs senare <3

Inte den bästa bilden, men orkade inte ta en ny..

Tröja från H&M.
Linne från Grekland.
Jeans från Ohio.

Becca

sv: just fine :)

va har du hittat på idag då?? :D

Dilan D

snyggt! :)



Vad roligt att höra att du haft ett bra lov! Jag har också haft underbart under lovet :):)

lindshe

Cha cha!



Jag bara undrar vilken din favoritläsk är ?! :)



Och... Glöm inte att det är sista tävlingsdagen idag!

http://lindshe.blogg.se/2010/december/tavling-vinn-presentkort-fran-welovbeautyse.html#comment



Om du vill vara med och tävla så skickar jag ut en rabattkod till dig på 50 kr :) Deal?!...



PUSS OCH KRAM

http://lindshe.blogg.se

ELLA GRÖN

fråga varför? fattade inte riktigt vad, haha:p

C E C I L I A ♥

Sv; Ja, jag trodde det. Men pappa tycker att det är för mycket pengar och jag har fått rätt mycket.. jag tjatar också, men jag får inte tjata för mycket för jag har ingen lust att få skäll och hela tiden bråka.. ♥

ronja

sv: tack :)

fint outfit!

Maja

Jo det e bra :D

ronja

sv: hihi, tack :)

Dilan D

Inget att tacka för gumman :)



Vi var borta i ungefär 24 dagar <3 Ja,det är alltid kul att åka utomlands,annars tröttnar man på att vara här hela året :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja för ett år sen ja :)!

ronja

sv: vi har det som tillval. men man är på datorn och fixar olika grejer, tex. presentationer, självporträtt, animation, bildkollage och sånt skoj :)

C E C I L I A ♥

Sv; Men det är inte jag, inte lika mycket som dig iallafall ;) Då har jag inga pengar på hela månaden ? :O det klarar inte jag! ♥

sv: hihi tack så kula tt du gilalde naglarna :D

ronja

sv: aa, förstår dig :) jag ska kanske söka till någon mediaskola i sverige (stockholm), det kommer bli kul :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja det gick bra! :D

nja, kanske lite!

C E C I L I A ♥

Sv; Men kursen börjar ju vecka 5 va ? och hon sa att man måste anmäla sig fort för kursen blir full på en gång. Och jag är rätt säker på att jag inte kommer få, som det ser ut nu... Aaah, varför ska det vara så dyyyrt???

ronja

sv: aa, men vem vill inte det. hihi :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kommer bara tycka det r idiotiskt! :(

safa

ingen fara :) skönt och höra :)

Dilan D

Tack sötnos! :D Du kan säkert lära dig teckna snyggt om du försöker,men det tar tid. Du skulle bara se hur jagf ritade för fyra år sedan,det var kaos.. HAH :) <3

tovesegnablogg.blogg.se

vad bra;)

jo samma här.

ronja

sv: japp :)

ronja

sv: jepp, finns en kort video längre ner i bloggen, den är från när jag hade blonderat det! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jag tror du kommer tycka det :(<3

FannyFredrica

Svar: Den värkar vara det :D

safa

hur har du haft de idag ?=)

tovesegnablogg.blogg.se

Ja ;D

fin outfit

sarastille - jag säljer billiga designer!

söt tröja :)

ELLA GRÖN

jaha haha. nej men jag tycker det är rätt så onödigt, jag tycker inte jag själv inte snygg men jag ser bra ut utan smink och använder det inte då. plus att jag är inte precis den personen som skulle sminka mig.. haha jag är mer "pojkig" av mig;)

Sara - Only me

sv musik här med<3

vad lyssnar du på då ?<3

Jessica

mitt har varit jätte bra! :)

angelica

Fin outfit! :)

Hur mår du?

FannyFredrica

Snyggt! :D

sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; så lite så :) allt bra med dig idag?

Zabina

Halloj!

Allt bra? :)

Kram

emmi

fin!

- Tack så jättemycket för du gillade min outfit! Det är guldvärt för mig och jag skulle verkligen uppskatta om du fortsatte rösa på mina outfits här; http://www.minoutfit.se/outfit.php?id=77368 om du vill! Hade betytt jättemycket och det har det redan gjort också!! =)

hoppas du får en trevlig dag och kväll!♥

Amanda Hjelm

besök gärna min blogg och säg vad du tycker om designen! Säljer även för den intresserade :)

LINDAVIOLA!

Snyggt!

PAM :)

allt bra med dig? :)

Anonym

snyggt



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: