by amanda/dagens outfit

| Outfits

Imorse gick jag upp strax efter 10. Åt frukost och hoppade sen in i duschen. Nu är jag färdig fixad och lyssnar på musik + sjunger! Jag ska möta Linda i t-centralen runt halv 2. Vi ska fika och sen vet jag inte vad som händer. Jag bloggar så fort jag får tillfälle. Puss&Kram ♥

midjekort tröja från h&m. (som jag köpte igår)
linne från bikbok.
leggings från ginatricot.

Johanna

Jahaa..va trist. Du får dra några roliga historier ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. härligt :D<3

emmi

-låter toppen! Min dag var bra, lite tråkig bara ;D

de blev riktigt goda, receptet kommer strax upp ;) ♥

matilda

va göru uppe såhär tidigt ?:O <3

M A J A

Allt bra med dig?(:

tovesegnablogg.blogg.se

varsegod! Allt bra?:)

Cajsa

jo då det funkar. göres?

M

äter (a) <3

Erika

sv. Vad skoj :) Själv ska jag vara med kompisar och färga hår och grejer :p

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. inget du då? :D

M A J A

sv; Härligt! Det är rätt bra här med :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej :D!

Johanna

Nehe då får du googla :D



Jo, det var någon tjej som sa att de började idag... tror jag.. ^^

Carrow ♥

Sv; Har nyss varit på begravning :(

Vad lyssnar du på? C:

M

japp ;)

annars allt bra

Johanna

Det kan väl visst stämma^^



Tack:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. det är du med :D!

Amanda Hjelm

nu har jag startat igång en videoblogg och så har jag frågastund och jag vill jättegärna att ni ställer många frågor :D

julia

fin tröja:)

ronja

fint :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: