by amanda

| Vardag


Min dag har tillbringats i skolan och hemma hos Filippa. När vi slutade vid 2 åkte jag, Filippa och Annie hem till Filippa. Vi gjorde varmchoklad med grädde, satt framför datorn, kollade runt lite och lyssnade på musik. Det var tänkt att vi skulle baka, men hon hade tyvärr inte alla ingridienser. Jag gick hem för någon timme sen, bytte lakan i sängen och städade lite. Strök en tröja och tog lite bilder på mig själv :) Så kan det gå, pussar

sandra

sv: hihi :) fin bild :D

Em

Hej! Jag säljer just nu kläder och skor för billiga priser, kika gärna in =)

Ha det bra!



http://lillaems.blogg.se/2011/january/saljes.html

Mariam

Sv. Hahaha (a)

ebba bloppis på bloggen

sv: jaaa! :))

M A T I L D A ♥

sv. Härligt! jo, det är bra :)

Cajsa

Funderar över livet. min kurator fick som hon ville så nu är jag hemskickad och ska till värdcentralen i morron.

zeneh

okej härlit ! typ sammaaa (:

wilmaaa

inget spec alls faktiskt(: sjdå?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack sötnos :D!

sofia

okejj, nå skolan, varit me en kompis och sen chillat :D

Mariam

Sv. Vart i skolan o träffat några vänner :p Sj? :D

Cajsa

ja då det gör jag. :)

L I K E S O F I E [foto]

- okej :)

Lotta

Fin blogg du har :)

lindshe

du har så himla fin kropp! :D

Btw, Gillar du snygga design-smycken så har EACdesign 15 % rabatt på hela köpet just nu!

Ange bara rabattkoden "Lindshe" när du handlar :)



Ha en superfin kväll <3

tovesegnablogg.blogg.se

Bara vart hemma dudå? :)

zeneh

hihi :)

FannyFredrica

Svar: Okej! :D

AMYAH

Hej Torsdag idag! allt bra med dig idag?

kram :>

M A T I L D A ♥

sv. japp :)



Gjort idag då? :)

angelica

allt bra? :)

- M a r i a

sv; ja:) allt bra idag då?

Nathalie Nyrén

Med mig är det bra, med dig med? :D

Anna med A

visst är den :)

Cajsa

jo, tyvärr...

Shorty&Myzan

fina du :D

FRIDA

Du är väldigt fin !



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: