by amanda

| Vardag

Klockan börjar bli mycket, jag ska dricka någon kopp te och sen ska jag tvätta bort sminket och göra mig klar för att sova. Imorgon slutar jag vid 2, och då skulle jag ha varit med Annie. Men tydligen inte längre -.- Så nu vet jag inte vad jag ska göra, vi får väl se. Jag skulle ju inte banga på att gå hem och kolla på One tree hill igen (a) Men bloggen blir så tråkig då :O Menmen, vi hörs imorgon. Godnatt på er !

jag älskar dig tvilling

fanny

forever strong, hade du nog listat ut ifall du läst inlägget;)

Anna med A

Godmorgon (:

L I K E S O F I E [foto]

- dagis, sen vara med grannen :) du då? :)

toves träningsblogg

allt bra?

Netty♥

sv' de är helt okej med mig :)<3

Jossie

Hej!

Vinnaren i dagens blogg är utsedd! in och kika ifall det blev du! :)

Linn-Lay リネンはレイアウト

åhh e ni tvillingar på riktigt?

PAUSE

hoppas du sov gott

Amanda Rieem

oho va kallt att sitta på backen ;)

patricia

sv: ja det gör det verkligen! :o

tack! :D

Jennie ♥

sv: här händer inte mycket. jag ska packa ner alla glas som jag lagt upp på bloggen ^^ händer frö dej?

soojoo!

allt bra med dig idag :)?

matilda

oja ! :D

alice

sv; varsågod :) allt bra med dig idag ?

GUEVACCI

Hehe oki, igår var det min matdag så lagade en jätte god spaghetti&köttfärs till familjen sedan pluggade också (: lagar du mat hemma? ;)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag vet inte riktigt :) Hur gammal är du? :)

Becca

har kört igång dagens sweetie ni igen ;) Så anmäl dej för tusan :D

ronja

fina!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: