by amanda

| Vardag

Jag har pluggat spanska, svarat på komentarer, chattat, smsat, kollat på One tree hill o.s.v ikväll. Så det har varit en helt vanlig kväll, så som mina kvällar brukar se ut på vardagar. Just nu väntar jag på att säsong 5 av OTH ska laddas ner klart, så jag hinner se ett avsnitt innan jag går och lägger mig. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, jag har ingenting bestämt. Antingen plugga eller träffa någon, det märker ni imorgon när jag berättar om dagen. Jag kommer inte blogga mer idag, så ha en fortsätt trevlig kväll ! ♥

ta mig tillbaks ..

•PETRA•

Var det du som blev DAGENS BLOGG? Kika få du se ;)

Cajsa

vet inte....ska nog dega resten av kvällen och sedan blir det sova...

Mariam

Sv. Harry potter just nu (a)

wilmaaa

sök på google, då borde det komma upp:)

L I K E S O F I E [foto]

- vad händer imorgon? :)

angelica

sv okej va härligt! jo jag mår toppen, lite trött bara :)

FannyFredrica

Svar: Tack! Jag hoppas också det!

Ellen

härlig bild! :)

Mariam

Sv. Ja visst ;)

Lisa

jo det är kanon:D

L I K E S O F I E [foto]

- okej :p inte mycket, sitta vid datan antar jag ;p

wilmaaa

yes:) gjort ikv?

jenny

fin blogg ! :)

allt bra med dig?

tovesegnablogg.blogg.se

Så lite så! :D

Linn :)

ojah, :)

kurdisk muslimsk tjej <3

sov sött <3 kram <3

Cajsa

dags för mig att säga god natt. :)

Jossie

sv; svarar på kommentarer, men borde sova egentligen ;p haft en bra dag?

Amanda Rieem

åh vilken härlig bild! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo det har jag du då? :)

Netty♥

sv' allt bra idag?<3

Nathalie Nyrén

Tack så mycket :D

xoco

jävlar vilken coool header1 :D

PAUSE

hejaaa dig

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, inte så mycket. :) Ska du göra något roligt till helgen då? :)

O L I V I A - http://ooliivias.blogg.se

Hoppas att allt är bra med dig :)

Johanna

Ja verkligen :)



Söt bild :)

GUEVACCI

Oki, jag sitter och har håltimme just nu :) skönt och sluta tidigt sedan! Händer något kul denna lillördag då? ;P hehe

Anna med A

Ja (:

aww

häärlig bild!

super prisnessans

vad gör du nu då?

Jennie ♥

sv: allt är fint med mej :) händer idag?

Sabine

jag har beslutat att låsa min blogg på obestämd framtid om några dagar.

ville bara tacka för alla fina kommentarer :)



(har skrivit ett hejdå-inlägg med lite anledningar)



kram!

Linn-Lay リネンはレイアウト

så söt och somrig bild :D

Anonym

Anmäl dig till veckans blogg här:

http://minslagssyster.blogg.se/2011/january/veckans-blogg-anmal-er.html#comment

KRAM :D

Anonym

sv; Tack :).



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: