by amanda

| Vardag
Idag har jag inte gjort någonting. Jag och Ida har bara legat hemma. Pratat, skrattat, lagat mat, suttit lite framför datorn o.s.v Absolut inte ett skvatt mer .. jo, vi gick till affären en snabbis så vi kunde göra pannkakor. Menmen, det är väl skönt det med men långtråkigt. Mamma skjussade mig till pappa en snabbis också så jag kunde hämta dator, smink m.m Men vi hörs kanske senare. Jag är så himlans trött idag ! Jaja, puss&kram

Oj, bilden blev sne. Men denna otroligt stora affisch har jag nu ramat in i mitt rum, ovanför sängen !
Sara - Only me

sv aww tack sötnos <3

om du har en fråga så ställ gärna!

sanne-madeleine

varsågod :)

C E C I L I A

Sv; Åh tack kusin! :D



Oj, ni gör pannkakor varje gång ni är med varandra typ ;)

Nathalie Nyrén

Tack :)

linda

heeej sötnosen! någon speciellt stans du vill mötas och fika på onsdag? ♥

Johanna

I guess you like Twilight ?;)

Anonym

SV: Jag äter typ aldrig där. :P Hur länge har du haft din frågelåda? :P

S A G A ♥

haha jadu :)

JOSEFIN GARD - TRUE ME

Hejsan allt bra ?? :D

laceQUEEN

Hej =)

Om du vill vara med i dagens blogg släng in EN kommentar att du är med :)<3

Klicka bara på länken :)<3

Och om du inte gillar t.ex det hära så ber jag om ursäkt ! :)<3

http://lacequeen.blogg.se/2011/january/vinnaren-av-dagens-blogg-ar.html#comment

yeah

yes :/ händer idag? :)

Linn-Lay

snyggt :)

Erika

Snyggt att du ramat in den!



sv: hehe okej ;D

liza

sv; hahahahah! :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo dte är bra själv ? :D<3

Molly Bergström

Hur mås det idag? :)

angelica

sv eller hur! :)

soojoo!

vabra :) de är toppen!

D A N I E L A ♥

- var med en kompis och tog det lungt igår:) själv?

FannyFredrica

Jag måste vara den ända i världen som inte tycker han är snygg XD

ice thorslund

Snälla , jag är utsatt till den bästa bloggaren i min ålder. Om jag får en bra nivo på mig bloglovin.

Snälllaaa söta rara om du följer den (: ?

SKULLE BETYDA JÄTTE MYCKET !

kram .



säg till om du har lagt till mig så ska jag länka din blogg

MADDES

mums

L I N D A - [ PERSONLIG FOTO BLOGG ]

Följa varrandra via bloglovin? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: