by amanda

| Vardag

Godmorgon sötnosar ! Idag börjar jag vid 9, så har precis klätt på mig och äter nu frukost. Sedan blir det att fixa resten, smink och sådant. Efter skolan vet jag inte vad som händer, Hanna babblade om att vi kunde vara en stund, men vi får väl se. Men jaja, ha en bra dag ! ♥

Bild från jullovet.

Elin Sandelin

sv: tihih, tack! :)

Beatrice jakobsson (foto)

hon tackar :)

PAUSE

ha en bra dag :D

Becca

sv: Vinnarna av dagens Sweetie är dragna så kika in och se om du är en av de lyckliga vinnarna ;)



annars allt bra idag?? :D

Netty♥

sv' ja men vi är tydligen inte lediga imorgon. så får se hur det blir :)<3

Linn-Lay リネンはレイアウト

lugnt du tar verkligen fina bilder :D

rebecca jansson'

sv' låter mysigt :) Här blir det bara att vila typ för att bli frisk :)

josephine

sv; haha okej vilka hundar tkr du är läskiga då? :D kram

GUEVACCI

Härligt, jorå det är toppen med mig :D Fick veta nyss att sista lektion är inställt så nu har man slutat :) vad ska du hitta på denna torsdag då? :P

Angelica

Ja det fanns en hel del fina bilder, ganska kul att man kan få visa upp sina bilder på bloggen. Otorligt smidigt !

O L I V I A

Vad gör du ? :)

Anonym

jora sj;)?=

Sara

Sv; okej, jag gör inte mycket :)

zeneh

hihi, hur äre med dej idag då ? :)

sofia

lust att besöka en flickas blogg och göra henne glad genom en kommentar ;D

ronja

söt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: