by amanda

| Vardag

Kan ni gissa vad jag gör ? Jag är hemma hos mig med Hanna. Hon kollar på One tree hill eftersom hon fortfarande ligger efter medans jag bloggar. Vi har precis bakat och väntar nu på att de ska bli klara i ugnen. Vad som händer resten av dagen får vi se med tiden. Kolla lite OTH och sen kanske vi ska kolla på ett gym, men det beror på Hannas pappa. Och sedan ska jag faktiskt spela lite piano med mamma eftersom jag måste öva på den uppgift vi har på musiken.
Menmen, vi hörs senare ♥

sofielans★

Hej , ursäkta om jag stör.

men nu har du möjlighet att bli veckans blogg på min blogg !

skulle uppskatta om du var med ! :)

Ett tips så du vinner lättare är att du skriver på din blogg " jag är med och tävlar " sen min bloggs namn.



så tror jag du har god chans !

lycka till och tack i för hand.



josephine

v: jag driver ett hunddagis :) gillar du hundar ? kram

Becca

sv: lite trött men får ju skulle sig själv när man är nattuggla :D, jag jobbar och står i för de mesta ;) hihi!!

Om du fick välja, vilket djur skulle du vilja vara då?? :b

Beatrice Jakobsson (foto)

kolla in i bloggen om du vann en länk i min blogg.

annars kan du vara med igen!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: aa :)!

Netty♥

sv' vad gör du då?:)<3

N

nu är alla frågor som ställdes i frågestunden besvarade. om du inte hittar din fråga bland de nyaste inläggen så kika i kategorin läsarfrågor :)

förlåt att det tog lite tid, men men :)

sofielans★

sv: kul att du är med !

tack så mycket !

L I K E S O F I E [foto]

- tack så mycket :D

Anna med A

vad gör du? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul att du är med :)

allt bra med dig?<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: inte mycket du då? :D

Bee

sv; det fint,lite seg bara xD

sj?<3

Netty♥

sv' okej :)

funderar på att äta :)<3

fanny

Haha, rätt bra;)?

Netty♥

sv' utanför ängelholm i skåne. du då? :)<3

Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv; Gött att höra :) Bara fint här med :) Vad pysslar du med?

Bee

sv; <3

gjort idag?(:

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :) samma här!

L I K E S O F I E [foto]

hur är det med dig då? :)

wilmaaa

tack så mke!:d



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: