by amanda

| Vardag

Hallå på er ! Idag slutade skolan vid 4, åkte till Hammarbyhöjden en snabbis och åkte sedan tillbaks till Kärrtorp. Hälsade på Svante, Joel och Petter innan jag och Hanna drog hem till mig. Kollade One tree hill och åt middag. Nu kollar vi igen, skulle bara blogga en snabbis. Men jag tror jag bloggar senare, beror på vilken tid hon går härifrån. Puss så länge !

fanny

tacktack:

ronja

sv: tack :)

fin!

Beatrice Jakobsson (foto)

kul att du är med! :)

angelica

allt bra? :)

Anonym

mysa lite med pojken!

kolla film och sånt =)

okejokej :D

bra dag alltså?

Shorty&Myzan

haha ja jag också :D

Anonym

aa lite smått! men jag blev fett irreterad på ungjävlen haha :P

cammie

tack söt. han är bra goo ;)

juliciouz

jag ser hårfärgen helt perfekt :)

Shorty&Myzan

kul att du är med i dagens blogg :D Lycka till :D



min blogg finns kvar :D och kommer att användas fortfarande :) men inte lika mycket

Anonym

dsen elaka :;D haha

Anna med A

skönt :)

sofia

hahha jaa :D

FannyFredrica

Svar: mysigt! :D

Shorty&Myzan

oh ja det gick bra!

men kände att jag ville göra något annorlunda lite så :D

har typ uppnåt vad jag vill med bloggen så var mest bara för att prova något nytt :D

sofia

tack :D

Amanda

KOMMENTERA FOTOBLOGG!!

http://liiasfoto.blogg.se

kram!<3



(NYBÖRJAD, några tips?:D)

rebecca jansson'

Snygg blogg :) allt bra?

sofia

haha :D Fin bbild btw :D

Shorty&Myzan

nej då det är det inte :)

tackar du också :D kram

Alexandra

söt bild :)

mysan

fin blogg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: