by amanda

| Vardag

Jag och My gjorde ingenting speciellt idag, men det var super mysigt ändå. Vi gick hem till mig, åt, pratade och kollade sedan på film. När den var slut gick hon hem. Jag och pappa åkte hem till mamma och hämtade lite saker. Sedan åkte vi till farmor. Åt en super god middag och kollade sedan bingo lotto + hallonpaj till efterrätt. Jag vann tyvärr inget, men det gjorde farmor och hon sa att jag fick de 100 kr som hon vann :D Jag drog hem sen för att jag skulle byta kläder innan jag träffade Ellen och de hon var med, men jag orkade inte gå ut "/


Sen för er som inte redan visste det så vill jag gå en kurs till våren. Som börjar vecka 5, en fotokurs inne i stan. Kostar ungefär 2000 för 7 gånger så den är väldigt dyr. Och jag lovar er, den tjatar jag om varje dag. Jag har inte fått något riktigt svar ännu, så jag vet inte om jag får gå den än eller ej. Men sen kan jag berätta, att min farmor erbjöd sig att betala hälften om pappa betalade resten. Finns det en snällare farmor ? Hon är underbar :D <3 Jag vet att du kommer se det här farmor, jag är så tacksam. Tack ♥

bild från sommaren 2009. har ingenting med inlägget att göra, en arkiv bild.

Cajsa

typ inget. ska sova snart tror jag nog.

Cajsa

tack fina du! :)

Anna med A

allt bra? :)

Anna med A

jag med :)

ELLA GRÖN

haha ja, verkligen!;)

fanny

Ihi ja:)

Anna med A

Kollar på OC

Angelica

Roligt, hur gick det med bingo lotto då?

& Tackar så mycket !

Anna med A

Ja :)

wilmaaa

oki, inte mke ska kolla på one tree hill nu troja<3

Elins blogg - Vackra ord av kärlek.

jag har lagt till dig nu, säg till när du algt till mig med :D

Anonym

sv naa vi såg på film hemma ist :)<33

ylva

sv; okej, tack så mycket! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo! :)

tack <3

sarastille - jag säljer billiga designer!

sv; Bloggar just nu från mitt mobila bredband vilket är väldigt segt, så jag har inte hunnit dra en vinnare från gårdagens blogg än så länge. Ska försöka att göra det senare under dagen, men annars får du gärna anmäla dig till dagens Dagens blogg, inlägget ligger uppe på bloggen just nu! :) Kram

Moa engström

toppen här med :) har du gjort din design själv ? :) <3 den var jätte fin :))



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: