oldiie

| Vardag

Satt och kollade igenom några bilder. Så tänkte dela med mig lite.
Varför inte liksom? Men mobbas inte ! :)






Matilda♥

japp :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vad bra :D!

Cajsa

låter härligt. :) vet dock inte om det går något bra på tv...hade tänkt att glo lite men man vill ju se nåt bra då..xD

Jennie

Härligt o höra :) det e bara bra tack :)

Amanda

sv: hehe aa :) görs?

Amanda

sv: ja verkligen! :)

ska sätta igång med bakeriet hehe!

Svar: Ja det är riktigt kul faktiskt :D

nadjamelzen

låter kanon <3

It's Emmi

Haha, jag älskar också att kolla igenom gamla bilder! Man blir så nostalgisk :D

Matilda♥

tack :)

It's Emmi

Sv: Det är typ att man kommer ihåg minnen från den tiden :)

Svar: På Hermelinen forskning :) De testar mediciner och lite sånt :)

Jessica

SÖta bilder;)

Jessica

Varsågod :D

Cajsa

typ inget. funderar på att slänga upp ett till inlägg och sedan dra ner och kolla på tv.:P vet dock inte om jag orkar bort från bloggen just nu..xD

my wesström

ska väll försöka göra läxan kanske :D

händer imon? :D

Jessica

Hehe, tackar :D

Amanda

sv: det hade jag :) hade du?

Svar: tänkte först praoa på en fotostudio eller café men jag fick ingen plats så då frågade en kompis mamma om jag ville praoa hos henne :D Men det är jätte kul :D

Cajsa

blev rastlös inge..xD

fanny

Okej, skönt att va trött:D

Linn - Smilinggirls! ッ

Fina bilder! :)

Svar: Kul! :D

Amanda

sv: ja men det roligaste är ju att äta! :D

Cajsa

nä....det här går inte!:O får ta och lägga upp ett inlägg och sedan ta och hitta på något. :P

sofia

joo, jag vet :D

härliga bilder :p

Annelii- <3

Fiin design ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: vart i skolan, du då? :D

AMANDA

sv: hehe aa! :D

Jessica

Hihi, tack!

Annelii- <3

Sv: Vsg :)



Haft en bra dag?

Cajsa

det är jobbit att vara det.. :/ men men..xD Har inga bilder att redigera heller. :/ SUCK!

AMANDA

sv: japp! den ska bara svalna lite! :D

Jessica

Vad har du gjort idag då? :D

Cecilia ♥

Shit, jag såg den där bilden på typ Emma heter hon va? På 6:e bilden? Jag känner igen henne :P ♥

emma

O.M.G är inte det där jag fan vad länge sen :) haha <33



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: