It starts to be hard to be around you

| Djupt

♥ KHANGKHENG´S

visst är de :)

L I K E S O F I E [foto]

- jag litar på honom nu, MEN jag kan fortfarande bli lite svartsjuk... dom har nyss blivit kompisar igen.. och han är fett stram på msn, och jag frågade varför.. han sa att han inte orkade skriva bara.. och jag höll på smälla av.. han gör smileys och sånt till den andra jävla bruden.. ååååh jag blir så jävla sur på honom, men okej that's it.. mister han mig så är det hans eget fel.. nu tänker jag dissa honom tills HAN börjar prata med mig.. men jag har lust att skriva en sak till honom, men vågar fan inte det.. är rädd att han ska bli sur och det vill jag inte eftersom han typ redan är det. <3

steph

snyggt!

EMMI - modeblogg

- skönt, det hade jag med!=)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. inget du då? :)

rebecca

du är så fin!

♥ KHANGKHENG´S

det tror jag säkert :)

L I K E S O F I E [foto]

- vi bor 1 timme ifrån varandra.. jag ska dit han bor den 25.. och jag frågade om vi skulle träffas och han sa "vi får se<3" jag typ dog..

ah det jag vill skriva var typ såhär "jag älskar dig, men frågan är om du älskar mig..? gör du det? isåfall skulle det vara snällt ifall du kunde visa det så jag känner mig lite älskad iallafall <3" jag vill skriva det.. men är rädd att han blir sur eller dumpar mig. <3

sofia

tackar :D

sandra

fin outfit :D

L I K E S O F I E [foto]

- tycker du jag ska fråga honom det?

asså fan jag är så jävla rädd att mista honom :( <3

Svar: Så lite så :)

Netty♥

sv' vi är nog inte ensamma om det :)<3

Cajsa

menas med rubriken? Ingen text i inlägget så. :/

AMYAH

Jättefin bild :)

sandra

men antar att bilden inte är ny ? :o

L I K E S O F I E [foto]

- alltså jag vet inte.. jag kommer aldrig klara mig utan honom ändå.. jag behöver honom, jag funderar på att fråga honom det där, och jag måste prata mer med honom. <3

Anna med A

kollar teve :)

♥ KHANGKHENG´S

när togs den bilden? ser ut som bra väder där iaf xD

sandra

tyckte väl att var lite väl grönt :o

Netty♥

sv' gör du då? :)<3

L I K E S O F I E [foto]

- men då kände jag honom inte.. det var kärlek vid första ögonkastet. på lördag så är det 2 veckor.. ska jag fråga honom eller inte? vad tycker du? <3

Netty♥

sv' försöker fatta hur skype fungerar :D <3

malin [fotoblogg]

nu har du blivit länkad på min blogg som tack att du röstade på mig i fototävlingen jag vann för några veckor sen! :) http://mkarlstrom.blogg.se/2011/february/tack-for-era-roster.html#comment

AMYAH

haft en bra dag? kram :*

johanna

sv: eller hur, fast jag blöder inte så ofta ,

kram

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)

SÖÖÖT!

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

åh vad fin! :)

Matilda♥

oki! jättefin topp, köpt vart?:P

Honi

Åhh, gräs och sommar och lätta kläder. VILL HA!

SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: