Film betyg

| Filmbetyg



5/5 hjärtan
Tåg 777 skenar okontrollerat och hotar att utplåna en hel stad. Desperata försök att återfå kontrollen över tåget misslyckas och det är upp till två banarbetare, Frank och Will, att få stopp på det innan katastrofen är ett faktum. Men hur stoppar man någonting som är stort som en skyskrapa och rusar fram med kraften av en missil?

tryck här för att se trailern.

Jag såg precis klart på filmen. Och damn vad bra den var ! Den var så himla spännande hela tiden. Jag satt typ här helt ensam och skrek så lillebror kom in och frågade vad jag gjorde :O Ni måste se filmen ! Jag ville se den när den kom ut på bio också. Men det blev aldrig av. Äntligen !

bild lånad från google

jessica

sv: hheehe :)

Jennie ♥

sv: här är allt fint! haft en bra helg?



wilmaaa

allt bra?:))

a n n a ss

sv: går det inte att spara bilden? :O

hmm ... jag kan logga in på min brors msn och skicka där? :)

kram

Svar: Härligt! :D

Hihi ja :D

Angelica

MyCket annat som man har fått göra istället. En hel del drama runt omkring. Puh. Haft en bra söndag då?

Dilan D

hejhej gumman! Ja,det kan jag :D



skicka bilder och beskrivning (och kanske ett exempel från en annan blogg) till min mailadress så ska jag försöka ordna det så snabbt som möjligt så fort jag har tid :D puss!

- kul?

M A T I L D A ♥

sv. okej, samma :)

olivia

toppen.:)

Cajsa

göres sötnos? :)

JOSEFINE THYBERG

ja :/

- ok ;)

alice

den vill jag se! :D

Cajsa

sitter bara och gäspar och degar. :P

ida

jag följer dig nu, säg till när du följer mig :)

Svar: Tack :D

- ja visst är den fin!

ida

kanske det.. xd men ska vi följa varandra via bloglovin ? :p

Cajsa

tar och går och lägger mig ett tag tror jag nog. :)

-Cajsa (Fotoblogg)

Fin header du har :):)

alice

sv: ja, men den har väl inte kommit ut som dvd än..? :p

EMMI - modeblogg

- har du lov denna veckan eller nästa? =)

Angelica

Jodå jag har iof städat hela dagen men det är ganska skönt efteråt när allt är rent och snyggt! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

<3

ida

jag följer redan dig . jag trodde att jag hade frågat :D

alice

sv: haha ja (a)

- hur kunde du se den om den inte haft premi?

FlizanLizan

sv': najs, yeah ;)

Cajsa

för att försäkra mig och er om att det går. Blogg.se brukar ju vara rolig ibland och se till att ett inlägg inte går att kommentera så då kollar jag alltid det. :)

M A T I L D A ♥

sv. ah :)

Tack!

a n n a ss

sv:

jag skickar bildens url.

1. (600px) http://annastranne.blogg.se/images/2011/annarbst_132381738.png

2.(700px) http://annastranne.blogg.se/images/2011/annarbst_132382161.png

Kram

Rebecca

vad händer ikväöll då? :)

Sara - Only me

Hej! nu har jag utsett dagens cutie! kolla in om det var du som vann ;)om nt? ny chans :D

Lisa(lisahofc.blogg.se)

Riktigt bra film!!!

Bilderna i din heder , ÄLSKA! Dig följer jag lugnt via bloglovin! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: