Den här gången kommer vara den sista

| Djupt

Nathalie Nyrén

Tack så mycket :)

hanna ♥

jappjapp :D

Beatrice Jakobsson (foto)

det blir bra :D!

Leia ♥

Fin bild :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo det kan jag :D!

Cajsa

hahaha ok..xD

nu har man i alla fall skrivit sista inlägget. troligen, sista..xD

Beatrice Jakobsson (foto)

okej, puss :D!

laceeeeeeee

snygg du är :)

L I K E S O F I E [foto]

- Gött, samma här! :) <3

nadjamelzen

färgat håret :) själv?

Becca

sv: hihi.. de är ju kul att se Big Brother ;)

planer för morgon dagen?? :D

emma

sv: va med min kille, kompisar och på klubb/ fest imorron sjdå ? :D

♥ KHANGKHENG´S

fin bild :D

angelica

allt bra? :)

ELLA GRÖN

okej, jag ligger i sängen och ska alldeles snart kliva upp för att göra mig i ordning:)

AMANDA

sv: haha nja lite små jobbigt bara!

my wesström

bra här med :)

vilken fin bild :D

TypHaannaa

Fin blogg;) Allt bra med dig?

FannyFredrica

Svar: Tack! :D

MissO

goodie :D

Anonym

Ja toppen sj ;)?

Julia

underbart att höra ju :)

jodå, det är förkylt, men annars är det bara bra :)

göra idag?

Emmie

sv: Idag blir det en lugn dag.. Allt väl?? :)



Ps. anmälan till veckans blogg kommer upp senare runt klockan 13:00 om du är intresserad. Ds.

fannny

ja just nu är jag på skolan, själv:)?

Joanna <3

Shit vad mysigt!

Var har du köpt tröjan ifrån? :)

Händer idag då?

claramaja

Tygskor.<3

matilda

tack :D

Madde - en fotoblogg

hej, vad görs ?;)

thessan :]

sv: okej nice, jag funderar på att gå till centrum och småshoppa. :p allt bra me dig? :)

Linn Fager

Det här kan ha varit det godaste jag någonsin ätit, belgiska våfflor i london, vilken ser godast ut, strawberry supreme eller chocolate dream?



http://linnfagerholm.blogg.se/2011/february/belgian-waffles-in-london.html

http://linnfagerholm.blogg.se/2011/february/belgian-waffles-in-london.html

t h a i p i n n e n ♥

sv;klockan 16.30 är dagens bloggar uppe, kika in och kolla om du va en av dom då. om inte så finns det en ny chans !:)

S A G A ♥

taack vad glad jag blir :D

Linn :)

hihi :)

vad ska du göra idag då?

juliciouz

ny dagens blogg tävling finns nu uppe :D

sandra

jo bättre att den står där än hos martin i alla fall :)

GUEVACCI

Nice, hmm får se vad man ska göra för något idag, det är ju lillördag så kanske blir utgång ;D händer hos dig? (: kram

Emelie Jägerbert

svar: förskyld, hostig och ont i halsen :p

Daniela

- hej! jag bloggar på nattstad ett tag nu istället för att testa:) så danielas.se ligger lågt ett tag:D hoppas du kikar in och slänger in en kommenatar i min nya :D

Anonym

jaaa:/ mensvärk är skit:P

♥ KHANGKHENG´S

haha nej det gör jag inte xD



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: