by amanda

| Vardag

Jag sov uruselt inatt. Så när jag vaknade vid 10 så mådde jag lika dåligt som igår. Men det blev bättre, så jag duschade, packade upp, dammade av lite och pluggade. Gjorde nudlar för en stund sen också. Jag har fortfarande ont i halsen och huvudvärk men snäll som jag är ska jag följa med mamma till ikea en snabbis så hon slipper åka ensam. Men fortfarande lite halvsjuk som jag är så åker jag osminkad och pundarkläder. Precis som det ska vara när man är sjuk ! Jag bloggar när jag kommer hem igen. Kisses

Cajsa

vet inte..får inge svar.. :/

S o f i e ♥

Varsegod! :)

Snygg outfit! ^^.

S o f i e ♥

Hihi okej ^^.

Cajsa

lovade att ringa efter att jag varit på vårdcentralen och säga vad de sa och hur vi skulle gå vidare därifrån och sedan dess har jag försökt att ringa men det går inge vidare. :P

Anna med A

vad gör du? :)

bella

svar: okej det lät inte bra de . hoppas du sover bättre inatt :)

själv har jag sovit sådär .. ja har vaknat några gånger i natt lite drygt ibland kanske :P

vad händer idag då?

kramiz<33

sandra

sv: hoppas du börjar må bättre snart :)

fanny

hihi

amanda

SV: jag är med kompisar, hänt ngt i dag då ? <3

GUEVACCI

härligt, det är bara bra med mig :) har lite mycket och göra idag bara så lite stressad.. vad hittar du på då?(:

julia

fin blogg!

Händer sen ikväll?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: haha aa :)

FannyFredrica

Svar: Okej, samma här :P

ronja

fin :)

AMYAH

Jo allt är okej med mig :)

haft en bra dag? kram :>

FlizanLizan

sv: hehe yeah ;)

Helenizz - Tjejen med snelugg

Sv: Visst!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: