by amanda

| Landskap

Grattis till Elliot sötnos som fyller 15 år idag ♥

Här hemma blev jag väckt tidigt som vanligt. Gick upp halv 10 kanske och åt frukost med resten av familjen. Sedan dess har jag bara suttit framför datorn. Läst bloggar, svarat på komentarer och lyssnat på musik. Vad som händer idag vet jag inte riktigt. Men jag hörde något om att vi var bjudna på middag ikväll. Vi kommer säkert göra något innan dess, men vad vet jag inte. Men jag ska försöka slänga in något till inlägg innan dess. P&K

Anonym

sv. aww tack<3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack så mycket, allt bra ? :)

Cajsa

hehe..xD

gör du?

ange

hehe, vaarse :D

mathilda & molly

Fin blogg :)

Cajsa

hehe tackar! :D

ange

jaa, sj? :D

mathilda & molly

Sv; Tack :) Läget?

N A T H A L I E n y r é n

hihi :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: typ inget du då? :D<3

Anonym

sv :D

görs? <3

L I K E S O F I E [foto]

- yes :D

okej ^^ <3

my wesström

händer idag? :D

Sigrid (sigrideleonoras.blogg.se)

Söt blogg, älskar hope-bilden i headern!

mathilda & molly

Sv: Vad bra :) Det är bra här med!

Angelica

Grattis grattis'!



För din del hoppas jag att du får en riktig bra dag! Kram

Sara - Only me

Musik här med :)

vad lyssnar du på då ? :D

mathilda & molly

Sv: Ja :D Planer för idag?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: kul :)!

ange

hehe, okeej så bra :D

Sara - Only me

sv typ samma xD<3

fast just nu Pusher - Henok Achido & nån sofia xD<3

ange

ska nog färga håret, sj? :D

Angelica

Jadå det ska jag nog klara av tror jag. Måste medicinera mig nu sen ska jag nog leta fram sex and the city 2 till PS3:an så man slipper se alla dåliga söndags program.

mathilda & molly

Sv: Mysigt, nej ska bara ta det lugnt hemma tror jag :)

my wesström

se på min killes match ^^

gör du nu ? :D

Angelica

Ja definitivt ! Har dock lite disk och sådant att ta hand om också.

ange

det blir ljusbrunt om det går _:D

Sara - Only me

sv :D

händer under helgen ?<3

N A T H A L I E n y r é n

Jaa alltid kul med förändring :)

E M M Y

hej!

vad gör du?:)

ida

vill du bli dagens blogg :)?

http://idaalundbeerg.blogg.se/2011/february/dagens-blogg-2.html#comment

ange

hehe, aah :D

♥ KHANGKHENG´S

har du ny header? :O



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: