by amanda

| Natur


Pluggandet har faktiskt gått förvånandsvärt bra! Jag fattade det mesta när jag gjorde matten så nu är jag stolt över mig själv :) När jag inte pluggat har jag bara tagit det lugnt. Fotat lite, lyssnat på musik, chattat med folk och så. Jag ska fortsätta med det tills det är läggdags. Jag vet inte om jag kommer blogga mer ikväll. Annars hörs vi imorgon. Puss&Kram

L I K E S O F I E [foto]

- yes :)

hur mår du då? :) <3

my wesström

japp :)

snygg bild

Cajsa

nice bild!

Svar: Beror lite på storlek, men runt 100 kr :) Du hittar den här: http://www.tvspelsweb.se/closeup10-filter-o52-p-2254.html?tab=description

Emelie Jägerbert

svar: jodå lite sjuk annars är de väl bra självdå? :)

AMANDA

Sv: haha jaaa :O

haha tack eller vad man ska säga, du är inte den första som tror jag är 15-16 :S haha ;(

Nalin

fin blogg!

Hoppas du har lusta att kolla min med puss:)

fanny

haha japp;D

S A G A ♥

TOPPEN :D

Madde - en fotoblogg

Om du vill: Ska vi följa varandra via bloglovin?



anna stranne

jättefin bild!

händer det något roligt i veckan? :)

kram

hanna ♥

träning, å plugga :)

Svar: så lite så :)

Anonym

tack

Cajsa

haha vsg..xD

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: visst kan jag det :)!

N A T H A L I E n y r é n

Jaa :)

Cajsa

thanks. :P

Angelica

varsågod, hoppas att du har haft en bra dag! kram

wilmaaa

först och främst är det väl mitt knä.. sen är det väl lite småsaker bara, killar och sånt du vet(a), haha.<3

my wesström

hur mår du nu ? :)

Becca

sv: bara fin fint :D

kollar du på Big Brother?? :b

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D!

Cajsa

vad gör fina amanda då? :)

♫♪ Sandra T

fin bild (:

sofia

Ser att du har jätte fina bilder på din blogg! Har du systemkamera eller kan du tipsa om någon bra? Jag är desperat :(



http://sofiaholma.blogg.se/2011/february/bra-systemkamera.html

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: hänger inte med, .(

Emmie

sv: bara fint här.. :) Händer i morgon, onsdag då? :)

Cajsa

typ inte mycket. svarar på de få kommentarer som rullar in just nu och ska snart sova. det märks att folk börjar bli trötta..XD det blir bara kortare och kortare kommentarer och det är mest "ok" kommentarer kvar..xD hahaha!

sofia

SV; åhå, är den bra? Hur mycket gick den på? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: gör det :D!

sofia

SV; oj, det var bra pris! :D Plus att jag kikat igenom dina naturbilder osv hehe. Vart finns den att beställa/köpa? :)

Anonym

sv; härligt!

Caroline

Garderobsrensning!

Snygga klänningar från bl.a. Gina Tricot, Sisters Point och Vero Moda.

http://www.tradera.com/auktioner/CarolineA-



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: