by amanda

| Vardag

Alldeles strax börjar solsidan som jag ska kolla på, hörs efteråt ! ♥

bild lånad från google

toves träningsblogg

okej..

jag ska kolla på solsidan nu :)

ha en fortsatt bra kväll..

wilmaaa

mina också:d

L I K E S O F I E [foto]

- det är slut mellan oss nu :'( <3

marina

sv. visst är det :)

Svar: Tack :D

Emelie Jägerbert

svar: 13 år fyller 14 år själv? :)

S'

Kika gärna in på mitt place :D

PUSS!

Bee

sv; härligt<3

samma här sötnos<3

amanda

sv: tackar!:)

Elisabeth

Kika gärna in på mina Tradera-auktioner, jag har 17 uppe just nu. Säljer bland annat en helt ny datorväska (som kostade 700 kr när den köptes), ett par snygga Cheap Monday-jeans och en ny Helena Rubenstein-mascara. Alla mina auktioner har utropspriset 1 krona, och priserna är fortfarande väldigt låga! http://www.tradera.com/auktioner/saelis

LINDAVIOLA!

sv; :).

S'

Tackar ! :D

P & K.

LINDAVIOLA!

sv; eller hur !!!

S'

Allt bra? :)

♥ KHANGKHENG´S

samma här :)

Anonym

Varse (:

händer imorgon?

ida

taack, hih :)

S'

härligt! jo samma här.

tusse

Det är så bra! Allt bra med dig?

Cajsa

svarar på kommentarer. :P

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jo :)

Emelie Jägerbert

svar: niice :D vilket datum och månad fyller du år? :)

nadjamelzen

JAG ÄLSKAR SOLSIDAN SHALALALALALAL :D

ronja

sv: det vare också :)

Johanna

Vsg ! :D

♥ KHANGKHENG´S

haha diggade musiklåten :P

♥ KHANGKHENG´S

*musikvideon xD haha

L I K E S O F I E [foto]

- han sa att vi bodde för långt ifrån varandra och att det inte funkade.. så ah det var de bästa tyckte väl han då.. <3

S'

yyesbox :)

O L I V I A

heeej, tävling om en freebra på bloggen just nu! Perfekt till i sommar. Kolla gärna in och var med och tävla: http://lipstick.webblogg.se/2011/february/tavling-avslutas-28-feb.html#comment KRAM !

EMMI - modeblogg

- oväntat snyggt :D

JOSEFINE THYBERG

tack, det hade jag! :)

Anonym

tränat! (: händer imorgon'+

Junitjej

Solsidan äger!



Snälla, rösta på Junitjej här i sidokolumnen: http://www.lilija.com/finalisterna-i-veckans-blogg-v-07/#comments Din röst är guld värd!

LINDAVIOLA!

sv; Kollar Wallander, själv?

sara

Hej! Jag skulle verkligen blivit jätte glad om du gav lite förslag på olika teman till min fotoLista! :D

http://sarakillander.blogg.se/category/utmaningen.html

Svar: hehehe :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: