by amanda

| Vardag
Jag kom precis hem. Hann inte blogga innan jag drog hemifrån. Precis efter jag skrev inlägget här under smsade Hanna och frågade om jag ville följa med till stan. Så jag mötte henne, i gullmars hoppade även Filippa på. Vi åkte till t-centralen, köpte present till Hannas mamma, kollade runt lite o.s.v Klara i stan åkte vi till Hammarby Sjöstad. Där gymmet ligger. Vi gick dit, pratade med dom och bokade prov träning. Gick snabbt förbi Hanna på hemvägen för att hämta min väska. Nu ska jag strax äta middag och sedan blir det att kolla dagens avsnitt av One tree hill. Får kolla på internet eftersom jag missade när det gick på tv. Men jag bloggar väl senare. P&K

De 2 bilder som togs idag var för fula för att lägga upp så ni får en bild tagen innan jag gick hemifrån.
FlizanLizan

sv: vad görs? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

mys :)

Julia

Hejdär!

Vad tycker du om mitt ear cuff jag stylade till lite häromdagen? :)

Kram

ehlyn

sv:

skojar du ? haha vi hade lov denna vecka ! :P

marina

sv: :)

saraaaaaaaaa ! :]

sv: vore jätte kul

kram !

fanny

mjasi:)

wilmaaa

ja svart gör det faktiskt! men jag har redan ett par svarta klackar.. fast inte i mocka! aja..(: <3

my wesström

tack för din söta fråga :D

händer för skoj i veckan då ? :D

♥ KHANGKHENG´S

söt bild ! :D

Emma

- Aw tack detsamma! :) Jo allt är bra här själv? Kram!

sandra

ja men människan är aldrig inne på facebook typ och han har 3, svin dyrt att smsa och ringa till :P

Emelie Jägerbert

svar: hihi tack :)

Elin Sandelin

sv: thihi tack :)

amanda-en tjej på 14 vintrar

jadå sj? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja verkligen :D!

M E R E I

- okej :)

sandra

det går på tv11 och tror det håller på mellan 30-60 minuter, är inte säker:)

♥ KHANGKHENG´S

lugnt vännen :D

amanda-en tjej på 14 vintrar

bra det :)

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, nääej.. :) Hur mår du idag då? :)

Emma

- Vad bra. Vad gör du imorgon? Kram!

Anonym

nu har jag gissa kändisen i min blogg! om du är bland dom 3 första så får du en länkning i min blogg!

♥ KHANGKHENG´S

visst va den, synd att hon inte skrev bloggen :(

frisör laalee





Lägg gärna till mig via bloglovin, kan lägga till dig med efter:)

♥ KHANGKHENG´S

ja jag får hoppas det ;)

m y h a n n a s '

Sv: Följer dig nu, säg till när du har lagt till mig :-)

melinda

Du har nu en länkning i min blogg för att du har gissat rätt på kändisen!

frisör laalee

härligt. har fixat dig med:)

♥ KHANGKHENG´S

händer imorgon ? :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. mean girls 2 :)

tess

hej skynda dig att anmäla dig till veckans blogg! vem vet,med lite tur kanske det är du som vinner!

KRAM :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: