by amanda

| Vardag


okej, ful bild men vaf*n bildbrist hallå?!

Idag slutade skolan vid 2. Då gick jag, Filippa, Elin, Joel, Wille och Petter hem till Joel. Vi gjorde nudlar, åt och kollade på tv. Efter någon timme drog vi tjejer därifrån för att möta Annie och Hanna i centrum. Vi tog tunnelbanan in till stan. Lämnade tillbaks Hannas skor och gick sen vidare till donken. Där stötte vi på Anders och Timmy. Satt och pratade med de en stund innan de drog. Vi köpte lite mat, och i mitt fall en milkshake :D Så ni alla är medvetna om det ;) Vi satt där och bara pratade huur länge som helst. Efter det gick vi till tunnelbanan och jag åkte hem. Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Är jätte trött och ingen lust med någonting. Men jag bloggar väl senare. Puss

ronja

söt!

ronja

sv; aa :)

Cajsa

degar tv. har astråkigt. :(

sandra

sv: hur äre annars dåe ? :D

wilmaaa

duäär:)

Svar: För mig är de det! ^^ Men sen är det jätte dammigt vilket inte syns på bilden XD

Cajsa

nope. :/

sandra

sv: jo dt funkar :D

sötbild!

sandra

sv: hih :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv; tack :D!

M A T I L D A ♥

sv. jaa! :)



sööt! ^^

Cajsa

finns inget att göra. :/

sandra

sv: haha jo jag ska :D har precis börjat blogga så har nt lagt in några än men gillar nt å ta kort på mig själv. men jag har några :)

wilmaaa

du:)

allt bra idag?♥

nadjamelzen

haha ja visst är det sseexxi ;D

sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hade du något nyårslöfte det här året då? :)

Anonym

Jo det är bara bra.

Vad ska du göra denna dag? :)

sofia

fin bild :D

my wesström

följer dig redan :D

Varsågod :D

Cajsa

hehe tackar. :)

ronja

sv: tack :)

Svar: hahaha, mina med! XD

malin

Ny tävling i bloggen, kolla om priset lockar? :)



http://uschmalin.blogg.se/2011/february/vinnaren-ar-utlottad-ny-tavling.html

wilmaaa

duja, jag lovar dig:)



så bra! det är helt okej♥

Netty♥

sv' kollar tv och har tråkigt som vanligt :)<3

juliciouz

vinnarna av dagens blogg finns nu uppe! :D

sandra

sv: haha, tack du me snygging, och snygg då :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: