by amanda

| Vardag

Pluggandet gick väl sådär. Jag gav upp efter 3 matte uppgifter. Men jag fick gjort lite i andra ämnen. Jag ska ta tag i matten senare igen. Jag måste verkligen .. Istället har jag svarat på komentarer och kollat lite bloggar. Jag ska fortsätta med det, spela lite tetris i brist på annat medan jag väntar på att min film ska laddas ner klart.
Men jag bloggar mera efter filmen ♥

vårat rätta jag !

- ok, jag vet några! lyllos dem!

Cajsa

hehe, härlig bild! xD

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: om jag måste vara nöjd fast jag gör till andra :)!

Lova

fin bild :D

vad ska du göra idag då?

kram.

Elin Sandelin

sv: :D

M A T I L D A ♥

sv. yes! ^^

tack! :)

Lena

Fin blogg !

Rebecca

snygga brudar! ;) Kram

{Emma}

Visst är den. Allt bra? :D

GUEVACCI

Haft en bra helg annars? :)

ancheera

fin blogg :)

Anna med A

varsågod :)

L I K E S O F I E [foto]

- haha ja det var många xD

tack så mycket :D

Jessica

Så lite så :D

Nathalie

hoppas du har en bra söndag:D Har du haft en bra helg?:)

ida

HAHA, snygga :D

- ok ;) Hur ska du fira allahjärtansdag imorgon?

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack :D!

all of me - photograaphs

jadå allt är bra här :D

L I K E S O F I E [foto]

- hihi :D

Nathalie

nej den kunde varit bättre, men så är det ibland:)

jag undrar om du har ett boktips till mig?:) läser du någon bok just nu? svara gärna här:

http://liborius.blogg.se/2011/february/boktips.html#comment

EMMI - modeblogg

- palla =( jag ska också plugga.

tack!

M A T I L D A ♥

sv. Vad gör du då? :)

olivia

Hahha fint XD

Allt bra?

Diman Dilir

verkligen :D



händer hos dig? ♥

sandra

sv: snacka om en fjortisbild haha :D

LINDAVIOLA!

sv; Fixar lite, själv?

Caroline

Hej! Hittade din blogg och tänkte bara tipsa om att jag har rensat garderoben och säljer nu en del kläder m.m. på Tradera. MASSA SNYGGA KLÄNNINGAR!

http://www.tradera.com/auktioner/CarolineA-



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: