by amanda

| Vardag
Godmorgon skulle jag ju kunna säga för att få ett bra start på inlägget. Men det var faktiskt mer än en timme sedan som jag blev väckt. Pappa ville att jag skulle äta frukost med resten av familjen och så blev det. Efter vi ätit fixade jag mig och blev klar typ precis nu. Idag ska jag åka skridskor. Pappa sa att jag måste följa med eftersom jag inte gjorde det förra gången de åkte. Hade jag fått välja själv hade jag nog stannat hemma. Men jag måste endå erkänna att det ska bli lite mysigt. Vi ska till hellas och åka, och efter det så blir det fika. Jag tar med mig kameran, så ska försöka ta lite bilder. Dock blir det digital kameran, för systemen blir lite för mycket. Men jag bloggar så fort jag kommer hem. Pussar amanda <3

länge sen jag åkte skridskor :o

Sofie Battistich

Dagens blogg är utsedd! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. okej:)

tack!! (:

Cajsa

det är väl sådär...

göres en dag som denna då?

Emmie

Sv: Okej :) Nu ska jag snart in i duschen sen till en vän ikväll och festa lite, i morgon blir det slappt och kolla på fotboll :) Skiner solen hos dig med idag? :)

claramaja

De är fina mina älskade vänner!:)

Mysigt att åka skidor! :)

iris <3

Jättelängesen jag åkte skridskor haha :)

Vad duktig du är på att fota.

Ha en trevlig helg!<3

SANDRA

Ghaaaaa, har börjar med "dagens blogg" igen ;) anmäl dig gärna!!

M E R E I

- alright :)

EMMI - modeblogg

- hehe :) händer det något kul idag?

Sara - Only me

sv tack tack snygging<3

Sara - Only me

Hej!

Nu har jag utsett dagens cutie/bloggsvars inbjudan :D kolla in om det var du som vann, Om inte? Ny chans igen!

Netty♥

sv' det händer inte så mycket i helgen. själv? :)

Elin Sandelin

sv: åh tack :)

Anna med A

Godmorgon :)

Emmelie

Vad roligt med skridskor....

sandra

sv: hehe mm :) vad har du för dig då?

Pinkpiercing ♥

allt bra denna lördag? :)

hanna ♥

haha, jag tycker att de är skitkul ;D

♫♪ Sandra T

ha en fin lördag (:

Lova

sv; tack :)

händer ikväll?

kram.

all of me - photograaphs

det är bra här :D

desamma ! :)

janelle

fin du är!

SANNA

SV: Okej! :) Jag ska snart ut en sväng i det härliga vädret! :D Är allt bra med dig? :)



Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: