by amanda

| Vardag


Grr .. här ser ni då kvällens planer. Om en stund kommer Annie hit som ska sova hos mig inatt. Innan dess kommer vi nog spela lite musik buzz. Vi är så bra på det ;) Jag ska snart gå och möta henne så sötnosen slipper gå själv ute i snöstormen. Jag vet inte om jag kommer blogga mer ikväll. Det beror på om Annie vill sitta framför datorn eller göra något annat. Imorgon är det chill dag i skolan ! Alla brudar i hela 8an har lektioner tillsammans :D Men gräns, nu ska jag gå. Puss på rumpan .. eller inte. Bara Annie får puss !

Jessica

Vad händer i helgen då?:D

LINDAVIOLA!

sv; det kommer en vacker dag skall du se :).

Anonym

Fin blogg,anmäl dej gärna till "dagensblogg" så kanske du vinner!

www.bajenmichan.blogg.se

D O L L Y

de e aldrig försent

therese

Ha en fortsatte trevlig kväll!

JOSEFINE THYBERG

inte alls mycket, dålig dag. vill bara glömma den.

din då? :)

wilmaaa

allt bra?:)

Anonym

sv; När du minst anar, så vart det för mig :).

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :)!

Cajsa

har precis fått massage av min moster och nu ska jag massera henne. :)

Jessica

Samma här ;)

Anna med A

knas :/

Bee

sv; vsg <3

Lina

Vad tycker du om halal slakt av djur? Kika gärna in videon på min blogg i det senaste inlägget o släng dit en kommentar! Varning för starka o råa scener!

tjohej vad det går mellan pattar & lår!

sv: tack så himla mycket :)

nadjamelzen

hej sötnöt allt bra?:)

sarah

va med i helgens blogg :)

hanna ♥

jodå, de är bra här med :D

Cajsa

ska nog sova nu. kramis!

Emmelie

s: Jag har bara tagit det lugnt idag, hela dagen faktiskt.. Du då? :)

nadjamelzen

låter kanon ju :) jodå det rullar på



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: