by amanda

| Vardag
Jag kom precis hem. Pappa kom och hämtade mig och sen åkte vi till en resturang. Åt och satt och pratade en stund innan vi åkte vidare till Länna där vi stor handlade mat. Det behövdes ! Påvägen hem stannade vi hos mamma och hämtade mina grejer också, så som dator, kläder o.s.v Nu ska jag lyssna lite på musik, dricka te och ta det lugnt. Jag kommer nog inte blogga mer ikväll, så vi hörs väl imorgon. Kisses
Olivia

sv: vad kul! :D jag har varit med pojkvännen!

Anna med A

skola och fikat med en kompis. du? :)

Sara - Only me

sv kul att due med :d

haft en bra dag?<3

Cajsa

det är du som är söt jue! xD

D O L L Y

glor lite tv

therese

:)

Anonym

samma här :)

L I K E S O F I E [foto]

- jaaaaa mums! ;) den luktar asgott :D

FannyFredrica

Svar: Ja! :D Godnatt!

SANDRA

HÄRLIGT att du vill vara med i min "dagens blogg" ; > Drar en vinnare ikväll, så håll utkik!

Elin Toreborg-Foto

Hej! Nu är dagens blogg avslutad, gå in och se om det blev du! Annars kan du gärna försöka igen :D

wilmaaa

yesbox!

hanna ♥

hoppas att du får en grym dag idag :D

angelica

Jodå det är toppen! :)

Händer idag då?

Sofie Childs

Sv. Hehe ja missade att du skrev det :D

S o f i e ♥

tackar :)

claramaja

Än så länge inget, själver?:)

Elin Sandelin

sv: okej :) najjs

Netty♥

sv' jag gjorde inte så mycket igår. var hemma och var sjuk:/ du då? :)<3

thaipinnen

sv; ja shit :D

Anna is the shit!

Sådär med mig! mycket att tänka på just nu <3

vad gör du? <3<3

Jennie ♥

sv: jaa helt underbart här!! allt bra idag?



ville även tipsa om en tävling jag har på min blogg! du kan vinna ett valfritt halsband i samband med cocobycatrin :) var gärna med du med!! kram

♦ • . josefine

Anmäl dig till Dagens Blogg hos mig om du vill! :)

Mli

vad åt ni ? :)

Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Har du några roliga planer inför alla hjärtans dag då? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: