by amanda

| Vardag

Godmorgon. När jag vaknade gick jag direkt upp och duschade och nu sitter jag här och bloggar. Jag ska alldeles strax klä på mig, äta frukost, fixa mig o.s.v Sedan åker jag, mamma och Jouni till Heron City. Vi ska äta någonstans där och bowla. Det var jätte länge sen som jag bowlade så jag har sett fram emot det här. De lovade egentligen att vi skulle bowla på jullovet men det gick inte då "/ Menmen, så jag bloggar nog inte fören jag kommer hem därifrån. Pussar

Joanna

Hejhopp!

Vad hittas på idag? :)

jr

sammahär ;)

claramaja

Ja tyvärr, men det blir bättre, någon gång.

LINDAVIOLA!

sv ja, verkligen :).

amanda

Hoppas din helg har varit bra. Kram

tessan

okej =P idag ska jag bara ta det lugnt efter går dagen =P

emmi

allt bra?♥

D O L L Y

tack gumman

Joel Lindblad

Tack du :)

GUEVACCI

jajamen ;) vilken låt var bäst?

JOSEFINE THYBERG

okej va mysigt & kul! :) jag har varit med mina favorit tjejer och haft "girlsnight".. toppen helg med andra ord :)

Becca

sv: hihi.. :D

har du haft en bra helg?? :b

Sanna

Hej !

Nu har du chansen att vinna en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Berätta bara vilken storlek du vill vinna så är du med i tävlingen, lycka till !

Kram

Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

Olivia

sv: okej, med mig är det bra :)

Vad ska du göra idag? kram

Keyyo

Veckans blogg vinnare är uppe! Blev det du? In och kolla, WOOP!

Jessica

Fin blogg :)

fanny

se den:)

carro öhman

fin bild på er :)

C E C I L I A ♥

Fan vad kul att bowla :D

Hoppas du vinner ! haha ♥

Khangkheng´s ♥

fin bild :)

S o f i e ♥

Dagens blogg är nu ute på bloggen!

Var det inte du som vann? Anmäl dig igen! :)

S o f i e ♥

Jag tyckte filmen var sådär faktiskt :p

PAUSE

åh kul med bowlingen :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: