by amanda

| Vardag

Nu är jag hemma igen. Vi åkte till Ikea, köpte det vi skulle + lite mer och så fikade vi. På hemvägen stannade vi också och handlade mat. Kom hem för en stund sedan, har hängt upp tvätten och nu ska jag kolla på One tree hill. Vi hörs senare, puss&kram

Jag köpte 3 ljus, + de 2 nagellack mamma köpte till mig igår.

L I K E S O F I E [foto]

- tack :D

Lotta

Åh, one tree hill!! :D

Cajsa

hehe nää hon ringer aldrig upp.. :P

Netty♥

sv' okej så roligt :)<3

wilmaaa

vad gör du?:)

bella

svar: hehe ja det kan man hoppas iaf ;)

M A T I L D A ♥

sv. härligt, jo det är toppen :)

julia

sv: Typ plugga..:/ Allt bra idag?

Lisa

nice grejer=)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack :D

hanna ♥

inte så mycket, träning :D

Jennie ♥

sv: ikea har jättegoda grejer :)

allt är fint här! tack för de :) haft en bra dag?

amanda

SV: okej, vad rolig. Inget, ska göra läxor o lite sånt.

filippaa'

man kan bara älska färgen på det där nagellacket till höger :D

allt bra?

juliciouz

sugen på lite dagens blogg? går fortfarande bra att anmäla sig hos mig, du får dock rulla ner några inlägg till ''Dagens blogg(ar)'' :)

Emma

Bra blogg!! :D Kolla gärna min och kommentera med! :P

Alexandra

snyggt :D

PAUSE

schyssta färger :P

chayenne

sv: det va inte så kul ''/ krya på dig <3

ELLA GRÖN

ja, vad gör du då?=)

Helenizz - Tjejen med snelugg

Sv: Tack!

clara

Allt bra?

ebba bloppis på bloggen

ååh vart finns ljusen och vad kostade de? :D

toves träningsblogg

åh fina ljus :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: