Resumé av 2011

| Vardag

- Kollade på One tree hill varje dag, minst ett avsnitt.
- Prov tränade på Actic men började aldrig pågrund av åldersgräns.
- Sprang runt i sommarkläder och klackskor hemma för att få sommar feelings.



- Åkte på en liten resa med Filippa och Hanna till Norrtälje.
- Jobbade även där i några dagar på pappas flickväns jobb.
- Började på bowling!



- Hade min allra första Dagens blogg tävling.
- Fyllde år och fick en riktigt lyckad födelsedag.
- Fick reda på att jag skulle få tandställning.
- Slog mitt personliga rekord i bowling.
- Gick runt med hämnd tankar hela tiden..



- Upptäckte att min syn försämrats yttliggare -.-
- Fick moppe kurs/kort i födelsedags present så gick på kurser.
- Mådde inte så bra psykiskt, ångrade mycket och ville helst bara få åka bort.
- Hade seriöst catfight med mina bästavänner, stört men lite små kul!
- Bloggen fyllde 3 år!



- Stannade hemma från skolan för att samla krafter till att ta tag i mitt liv och komma på fötter igen.
- Körde min första bowling tävling, KM.
- Uppkörning med moppen som jag blev godkänd på.
- Fick tandställning, porrigt.
- Failade på moped teori provet 2 gånger och klarade det på 3 försöket.



- Tjejmiddag hos Hanna för att fira henne, bästa.
- Ångrade ett kärleksbeslut fööör mycket.
- Fick en bra start på sommarlovet, umgicks med fina vänner, grillade en del vid vattnet och så.
- Började mitt sommar jobb, lärde mig mycket som är bra att kunna och fick nya vänner.



- Umgicks med Helena, Johanna och Meliina nästan varje dag.
- Våran finaste båt sjönk, men som tur var hade vi den andra att åka på under sommaren! Älskar ju att åka båt ♥
- Besökte både Gotland och Öland, kärlek.
- Åkte mycket vattenskoter och ring efter den.
- Sommar jobbade både i café och kiosk.
- Jag och Helena ramlade med moppen, men som tur var gick det bra. Knas med moppen dock ;)



- Började få stoor ångest över att sommaren höll på att ta slut.
- Fick mitt första alldeles egna bowling klot!
- Fikade upp en hel del av mina lön pengar (a)



- Hängde en del på Savannen, soft eller något..
- Åkte på lägerskola med alla i årskursen, bästa!
- Träffade Frida för första gången, underbart.
- Blev några hemma fester, woop.



- Fick en Iphone 4 :D
- Började umgås med många som jag inte gjort tidigare.
- Lärde också känna nytt folk.
- Åkte till Turkiet och hade det underbart!



- Under höstlovet kom Frida från Enköping till mig, underbart lov!
- Sprang runt på massa gymnasium för att hitta en skola passande för mig.
- Överrasknings middag för finaste Julia.
- Köpte ett gymkort.



- Hade myskvällar med bästa tjejerna.
- Julbakade för fullt och hade dessutom en underbar julafton!
- Fick bättre kontakt med Filip och Jair, sköna grabbar.
- Jullov nu och det är fan bääääst.

nathalie

Gott nytt år ! <3

angelica

SV: okej , nää tog de bara lugnt me familjen :D



gott nytt år btw

Johanna

GOTT NYTT ÅR!

gott nytt år :)

a m a n d a s f o t o

fina bilder :D

Emmababy

Godmorgon, allt bra idag första dagen på året :D? kramis

Saywoff - Celine

kul att sammanfatta året :)



Vi hoppas att du får en bra början på 2012 och att det fortsätter så! :)

Fotograf Jessica

I vår värld finns det många FULA fotografier.

Men på min hemsida finns ingen. TRO MIG! Se om du kan hitta ett fult fotografi?



Jag är en bra fotograf

Anonym

Nice år :)

Solin

Godmorgon, allt bra idag första dagen på året? :)

Kram♥

alexandra | fotoblogg

roligt med en årresume :)

sandra

sv: tack :)

gott nytt år på dig :D

k a j j a

vilken rolig resumering av året , hoppas detta blir minst lika bra , fast gärna bättre :D

+ att jag absolut inte vill spamma dig med massa reklam o sånt , men skulle bli jätteglad om du ville kanske ge nåt förslag på vad som saknas i min blogg, lite slut på inspiration , men bara om du vill :)

batts.blogg.se

gött årr!!!



//ps tävling hos miig (STA) :D

Anna med A

Ja :)

sofia

Tack :D

Anneli

Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:

http://anneliih.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-1.html#comment :)

Molly Bergström, UPPSALA

Önskar dig en superbra start på det nya året :)

Stoooor nyårs kram :D

Molly Bergström, UPPSALA

Allt bra? :D

Anonym

sv; hehe okej, jags ka nog dra ut och vara med några vänner:)<3

Monika

Gott nytt år! :D Hoppas du fick en rolig kväll/natt! :) Kram!

Molly Bergström, UPPSALA

Samma här :P astrött!

Vad gör du?

Anonym

sv; hehe jo:)

Molly Bergström, UPPSALA

Mys :) vad gör ni då?

Hii tack ::D:DD

Anonym

sv; är född 1996 så 15. :)

själv?

LINNEA

ser ut som att du haft ett gott år! :D



fyfan va jag har ångest inför gymnasiet...

Molly Bergström, UPPSALA

Okej ;D något bra på tv?

jag kollar också hehe^^

FELLABELLAS

hej! hur mår du?:)

Sarah Carlsten

Hoppas du hade ett gott nytt år! :D



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

LINNEA

jag har INGWEN aning va jag ska läsa :(

Anonym

sv;haha jaha okej niceeeee;)

Molly Bergström, UPPSALA

Vad är det för film?

Jag kollar skidor >.< :P

Annellisaa

Har du läst om dom stackars barnen ifrån Filipstad? Det är en historia alla borde veta, läs mitt inlägg "Gör vad du vill, bara du känner rätt människor!" och skriv ner dina tankar. Tack för din tid.

bexollila.

ussh jag mår inte bra idag :(

Molly Bergström, UPPSALA

Okejs ;D är den bra?

LINNEA

samhäll media mena du? :)

finns det hahaha asså :(

Anonym

sv; jag ska söka frisör som första handsval:)

själv?:)

Molly Bergström, UPPSALA

Härligt :) händer sen?

SARAH CARLSTEN

:D

LINNEA

jagha trodde lixom det var en samhäll och en som är media haha !



kolla gärna in min enkla och simpla länktävling :D

direktlänk - http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/2012/january/du-har-chansen-att-synas-i-min-blogg-d.html#comment kram!

bexollila.

hahaha ja om e blev :(

Isabelle<3

Var gärna med i min tävling där du kan vinna valfritt plagg, tex en finklänning, vardagsskor osv.

Du kan alltid vinna till någon i present eller utlottning på din blogg, eller varför inte till dig själv?

http://isabellealberti.se/2011/december/tavling.html#comment

( Ursäkta om du inte gillar spam, ser detta bara som en rekomendation)

Kram sötnos!

F I A

låter som du haft ett bra år, men du taggar väl 2012 nu ? :)

Isabelle Palmgren

bra år du haft:)

Mathilda

Härlig årsresume :D

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Vi hade gäster, åt trerätters och spelade wii & singstar :D

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: inte mkt :) sj?

jennifer

vart på Öland var du? ^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: