sår från länge sen går lätt upp igen

| Vardag
Cajsa

haha ja tack då! xD

Canan Zanyar <3

h3h3h dååe vare dig ja såg! :D

nej ja går nte där var bah på öppet hus gillade den :) ska börja frisör men har svårt o välja vilken skola!

Vilken linje ska du gå?

kram

Canan Zanyar <3

Har precis lagt upp ett superinlägg om hur du kan tjäna stora pengar på din blogg! checka in vettja!

Det går ut på att du lägger upp reklam på din blogg och du får betalt via click eller om någon köper något ifrån din reklam :D



redan tjänat 40kr på 10 min ;)

du kommer direkt till min sida tryck på länken där

http://cananzanyar.blogg.se/2011/december/har-du-en-blogg-tjana-pengar-pa-den.html#comment

Jolie

fin bild!

Max L

så sant

Anna med A

Teve :)

MICHAELA - FOTO

Snygg bild! :)

MICHAELA - FOTO

sv:hihih tack :)

planer för imorgon?

Anna med A

2 1/2 män :)

Emma<3

SV: Ja jag med! Så sjukt mysigt och roligt! :D

- Jacinta -

sv ja juste, krya! ♥

Emma<3

Sv: Aww tack sötis! :)

Emma<3

SV: Javisst, blolovinbyten är alltid kul!

Har lagt till dig nu! :) <3

Anna med A

Ja :)

MICHAELA - FOTO

sv: okej :)

skola tio-halv ett, sen blir det att åka hem och packa och sen åka hem till mamma och träning på kvällen :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: söt :)

Cajsa

ska sova nu. natt natt sötnos!

Canan Zanyar <3

niice :D det finns på ST:eriks kanske börjar där de liksom svårt hahaha

bexollila.

Så sant!

(din rubrik)

- Jacinta -

sv; jadå :)

Amanda

Svar: Sure, varför inte? :D

- Jacinta -

sv; seg men bra tack :) ♥

LINNEA

hehe ;)

Amanda

Haha ja det tror jag, för jag har precis skapat den!

Kändes som om det var dags nu! ;)

Amanda

Yes, jag har lagt till dig nu! :)

Amanda

hahaha! gud vad jag är sämst! nej det är inte jag.. för jag startade min blogg för en vecka sedan och den här bloggen som jag sa till dig nu var skapad år 2006.. så jag har ingen aning om hur jag gör när jag har min egna domän!

yeaaah :D

Sophie' ♥

- yes :)

hoppas du haft en bra start på veckan! :) <3

bexollila.

Ja verkligen!

Vad gör du vakem nu då?

Malin

Fin rubrik!

- Jacinta -

sv; japp :)

Godnatt! <3

Mimmi

Julveckan är här, var snabb med att fynda årets julklapp! Luffy's Jumpsuit



http://www.Luffys.se

hanna ♡

krya! :D här är det bra :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

Kampen att bli någon annan

Hej, allt bra denna tisdag?

Spänd inför jul?

KRAM

http://rizzy.blogg.se

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: bra,görs?:D

SAGA LINNES

Äter frukost, självdå? :)

Nathalié - Tävlingar i bloggen!

Hej hej,



om du gillar tävlingar så har jag igång flera stycken på bloggen :). Bland annat kan man vinna en valfri vara från Uffes saker och ting, presentkort på Imagecollection, m.m.



God Jul!



Kram Nathalié

LINNEA

aw tack! :)

nej använder inte det sotty

MICHAELA - FOTO

sv: Fotboll :)

Allt bra med dig idag?

amanda

Fin bild det där :)

kram

EmJo ' Flytta utomlands

14 januari :)



Kram,

http://emjo.blogg.se

Emma<3

SV: yee ;D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: