Mina nyårslöften

| Vardag


Jag minns inte ens mina nyårslöften jag haft det här året, så tvivlar på att jag uppnåt de.
Men 2012 ska jag göra det! Mina nyårslöften är att träna på gymmet mer och få bättre betyg så jag kommer in på den linjen som jag vill gå. Jag ska lyckas, jag kommer att lyckas!
Sophie' ♥

- är med kompisar :) själv? <3

sofia

hehe :D <3

elsa!

hihi jaa!:D

ByCarmela

Söt!



Sv. Varsågod! Allt bra?

Tyvärr, har bara blogkeen =/

Alexandra

fin blogg :) följa varann via bloglovin?

Alexandra

sv: jag följer dig med nu :)

Beatrice Jakobsson

sv: lite kanske! :)



elsa!<3

ville bara titta in och redan säga gott nytt år ! hoppas du får en underbar nyårsafton och bra start på 2012 krama<3

alexandra | fotoblogg

lycka till med dina löften och gott nytt år! :-D

Anonym

Deklart du kommer att lyckas om du kämpar! :)



Hoppas du får en toppen kväll sötnos!

LINNEA

va kul!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: har du något som heter P? :)

sv; Ja, okej nice :D

bra nyårslöften.;)



Gott nytt år <3

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ja! :)

♫♪ Sandra T

gott nytt år! :)

elsa!<3

Gott nytt år

Hoppas att du får en helt fantastisk kväll & att det nya året blir superbra !

kram elsa!<3

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

sv; 1 vecka :D



ps: under den här veckan så kommer min kompis sally svara på kommentarer och blogga eftersom jag är i gran canaria!

LINNEA

nytt år nu! hoppas du hade en underbar kväll igår? kram :)

LINNEA

ja det står ju ;)

allt bra med dig? :)

Fotograf Jessica

Tack! Allt bra?

Fotograf Jessica

jodå de va kanon bra :P

LINNEA

åh va kul att du tykcer det !! GLAD JAG BLIR :D

Fotograf Jessica

Va på en fest som urartade totalt! Annars okej kväll med vännerna

Anna med A

Åh detsamma :)

Fotograf Jessica

vet inte än, tror det! hoppas det =)

Anna med A

varsågod :)

sv: det är bra, sj? :)

Emmababy

sv: hihi kej :D jo bara bra,

Anonym

hehee :D

Anna med A

haha ja ;)

Anonym

sv; jo jag är med! jag är med på 4de bilden! ljusbrunhåriga tjejen;)

Anonym

sv; haha aw tack:D

Anonym

sv; okidoki!

hade du trevligt igår kvälldå:D=?

a m a n d a s f o t o

allt bra? :D

LINNEA

tack amanda :D snäll du är!

a m a n d a s f o t o

sv: skönt att höra, det är bra här med :D

Anonym

sv; okej härligt!

samma här:D

bella

fin blogg. allt bra?^^

Anonym

sv; hehe ja!

händer ikv då:)?<3

LINNEA

joho du<3

Fotograf Jessica

ah jag med =)

Fotograf Jessica

så nyår va bra?

Solin

sv: det är bra :D vad gör du?♥

Sofia

hehe :D <3

Beatrice Jakobsson

sv: gör det :D

sv; Tack!

Nathalie

Allt bra? :)

sandra

sv: tack tack :)

elsa!

Haft en bra dag?:D

visst är det kul med moppe? ;)

ronja

fining :-)!

Annika - drömmen om 11 barn

Sv: Tusen tack :) Allt bra med dig idag?

Saywoff - Celine

lycka till! :)

Emmababy

Godmorgon, allt bra? =) kramis

K A J J A

sv. okej , synd :)

hoppas du får en trevlig start på veckan i alla fall :D

Anna med A

Allt bra? :)

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

hej har du haft en bra dag? :D

batts.blogg.se

fin!

angelica

Sv: tack , hur e det annars då?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: