Länkbyte

| Länkbyte
Checka in Cornelias blogg! En galet snygg brud som skriver bra och lägger in fina bilder! :)

Corrri

Bra grejer de där

elsa!♥

haft en bra dag?:D<3

Johanna

Svar : Hihi tack :D <3

♥ maaliin.se → KIKA IN!

svar: ja! :O*

sofia

okejj härligt :D <3

elsa!♥

jodå helt okeej!<3

Emilia ♥

Vad tycker du om julen? ♥

♥ maaliin.se → KIKA IN!

svar: haha okej ;D

va göru?

♥ maaliin.se → KIKA IN!

svar: precis! :O

Anna med A

tycker att om man ska vara med på öppet hus ska man vara glad osv, och haha, vadå inga fönster :D det är ju fönster överallt hahh

Beatrice Jakobsson (foto)

sv. hihi! :)

fint!

♥ maaliin.se → KIKA IN!

svar: kollar på pojkvännens nya tv :D

elsa!♥

hur mår du ?:D<3

Cajsa

jag är mest bara trött.. :P

Anna med A

Njaa, det är faktiskt inget jag tänker på :) eftersom att de är en stor byggnad med korridorer mot bara väggar så är det ju svårt att ha fönster där haha

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D!

♥ maaliin.se → KIKA IN!

svar: yes :D

elsa!♥

jo jag mår toppen!<3

elsa!♥

Godmorgon allt bra?:D

Lisa

ska kika:)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaaa :)!

Emilia ♥

Du är så söt! ♥

♥ maaliin.se → JULDESIGN

ha en bra fredag :D

EMMAS!- julkalender i bloggen

sv: tackar :D hur är det? kram

thaipinnen

sv; nu är dagensbloggar uppe, kika in och kolla om du är en avv dom, om itne så finns det en ny chans igen :)

marina

sv. så lite så.

Nathalie Tegelstam

Sv; Tack :)

Jennie

Hejsan!



Jag har just nu en tävling igång på min blogg i samarbete med Evas underkläder. Allt som behövs för att vara med och tävla är en kommentar!



Direktlänk: jenniemariajohansson.se/2011/november/valfri-vara-fran-evas-underklader.html



Hoppas du är intresserad av att tävla. Ber om ursäkt om du inte vill ha tävlingstips!



Kram!

Bea

Vad bra du blir på bilder :)! Ska du hitta på något kul ikväll, det är ju fredag :D !

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa! :)

Jylice Sjölander

Min kompis Cajsa lider av en svår blod sjukdom som kallas Aplastisk Anemi. Hon har varit riktigt nära döden… så nu skulle jag vilja be dig om en tjänst.. Skulle du vilja sprida vidare denna länk så att många ser den? Ex, lägga ut den på din blogg, Facebook eller visa andra osv! Skulle betyda enormt mycket för både henne och mig. Vill att så många som möjligt ska läsa det jag skrivit till henne, inse hur svårt livet kan vara, men ändå veta att man klarar allt..

Skulle iallafall vara snällt om du åtminstone läste och lämnade en komentar.. Tack för mig! http://rebeccafiona.blogg.se/2011/december/utkast-dec-2-2011.html#comment

Emilia ♥

Sv: Alltså jag mena för övrigt i alla dina bilder i menyn och osv. ♥

Michelle

Fin bild<3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: