it just hurts, that's all

| Vardag
Jag och Emelie spelade 4 serier bowling. Det var kul men det gick sådär. Max gjorde oss sällskap också. Drog hem efteråt, åt lite, gjorde julgodis och har just julpyntat i huset och granen. Super mys! Jag tog tidigare en spontan lång promenad, behövde komma ut, få frisk luft och rensa tankarna. Nu är det bara att ta nya tag, jag är värd mycket bättre. Din äckliga player.
Anna med A

Ja :)

annaj ~

sv; varsågod! :D

Sofia

nå ska vara hemma med familjen och släkten, dusj? :D

HANNA

sv: hihi :D vad gör du?

Sophie' ♥

- vf bara sådär? <3

jag mår bra <3

Tilda

allt bra?hur känns det att imorgon är de jul?

tova

aa :P

Beatrice Jakobsson (foto)

söt :D

Johanna

Svar: Inte?.. Åh vad tråkigt. Skriv till mig ifall du vill prata gumman! <3

FlizanLizan

sv: haha hon e helt okej gillar Robin mera haha :D

Canan Zanyar <3

aa ja förstår :))

kolla in min nya dsng ;)

Anonym

älskar din blogg, kul att du alltid uppdaterar, det finns alltid nåt att läsa när man går in, du är super söt också:) god jul!

johanna

åh snygga örhängen! :D

EmJo ' Flytta utomlands

players </3



Kram,

EMMA - http://emjo.blogg.se

Cecilia

Så jävla rätt baby!

Anna med A

haha ja ;) har du instagram?

sofia

okejj :D <3

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :D

Anna med A

Okej, började följa dig nyss :)

sofia

Tack dsm :D <3

Tilda

sv;skit kul! godjuuuul<3

Tilda

SV; :) heheeh nu ska jag fixa ett snabbt inlägg och sedan sova c: hoppas du får det du önskar i julklapp kram!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack så mycket söta du! :)

Emma<3

SV: Ja fett med nice! :D

Malin

Låter mysigt:)

cecilia

God jul och gott nytt år!! :D

elin

God jul! :D

Nathalie

God jul!

kram

Emma<3

SV: detsamma! Ha en toppenjul! <3

Johanna

Svar : Tack finis! Du är <3

Ja det får vi absolut göra, vi får ses efter jul och nyår nu :)

God jul igen!

Cecilia

Sv: tack :D ha en underbar dag!

Beatrice Jakobsson (foto)

God Jul underbara person ♥ :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :)

ronja

fiin!

Canan Zanyar <3

tack! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: