God jul ♥

| Övrigt
God jul på er fina människor! Jag hoppas ni alla får en underbar julafton och de paket som ni önskat er :)

Ikväll har jag varit med Annie och Olivia en stund, det suger att de åker utomlands om några timmar. Kommer sakna de massor, samma med Hanna som redan är i Indien. Träffade Julia och Emelie senare. Vi gjorde inte så mycket, gick mest runt och pratade. Slog just in lite fler julklappar och ska strax röra mig mot sängen. Som vanligt blir man väckt tidigt. Godnatt på er !





Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Jag ska sova nu ;) dd?



GOD JUL! :D

hanna ♡

yes du! :)



god jul på dig! kram

Bilderbyalice

Sv: det finns bara i de tre färgerna på bilderna,

God jul

MATILDA

God Jul på dig! ♥

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack, du med sötnos! :)

sandra

God jul Amanda :)

MADDISENJ

God Jul! Hoppas du får en underbar jul :)

ssandra !

God jul ! :D

ssandra !

SV: Bra med mig också ! :D

Max L

God jul <3

alexandra | fotoblogg

god jul hoppas du får en riktigt myysig dag :)

Emma<3

Mysiga bilder!

Sv: Vilka firar du julen med? =)

Jacinta -

sv; tack :)

God Jul på dig, fina bilder! ♥

Johanna

Svar : Hihi ja <3

sabina

Svar; Ja! Bowling är sjukt roligt :D



Goood Juuul. KRAM.

Anna med A

haha tack :D

jennifer / photography

Önskar dig en riktigt mysig julafton, God Jul på dig!

Malin

God jul! Mysiga bilder:)

MICHAELA - FOTO

sv: okej :)

Jo samma!



God jul! Hoppas du får en super mysig dag och får jättefina julklappar! :)

emma

tack! God jul förresten :)

FlizanLizan

sv: allt bra denna juldag? :D

sofia

varse :D <3

Enya♥

Sv; Tack :D haft en bra morgon? :)

SADIA SHAH

fyfan vad mysiga bilder!! :)

svar: svarar på kommentarer. god jul snygging!

Tilda

vad haar du fått i julklapp då?

Canan Zanyar <3

Hjälp? Vilka system kameror är bra och billig? :)

http://cananzanyar.blogg.se/2011/december/hjalp-vilka-system-kameror-ar-bra-och-billig.html#comment



KOMMENTERA PÅ BLOGGEN!

BEHÖVER HJÄLP ;D



Godjul! ;)

Caroline

sv; ja verkligen :D

Hoppas du får en jättebra julafton sötis! ♥

Apriltjejerna

God jul! :D

Önskar Apriltjejerna! :)

Kampen att bli någon annan

Hur firar du din jul?

KRAM

Anonym

kan inte du visa allt som du fick i julklapp?:)

Ellen bre

Fett fin blogg du har amanda :D <3

batts.blogg.se

god jul fina du! ♥

Cajsa

God jul! Jo tack helt ok med mig

Emy

Du ser ganska nöjd ut över att klä granen ^^ <3

EmJo ' Flytta utomlands

GOD JUL! :)



Kram,

Emma - http://emjo.blogg.se

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

fick du vad du önskat på julafton då?:D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Tack! :D

Hoppas du hade en underbar julafton och att du får en god fortsättning! :) kram

november

snyggt pepparkakshus! ^^

a m a n d a s f o t o

sv: den var bara bra, sj? :D

a m a n d a s f o t o

sv: jag firade med några kompisar, dusj? :D

a m a n d a s f o t o

sv: hehe okej :D låter roligt :D

a m a n d a s f o t o

sv: tack så mycket :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: