Film betyg

| Filmbetyg


3/5 hjärtan
Gustav och Lena ska fira sin 30-åriga bröllopsdag, men nu har Lena fått nog av Gustav och vill skiljas. Gustav prioriterar bara sport och ger inte Lena någon uppmärksamhet alls. Lena ger Gustav en sista chans och paret åker iväg på en kärleksweekend där Gustav måste bevisa att han älskar Lena mer än sport. Men på hotellet bor fotbollslegenden Tommy Franzén och ställer allt på sin spets för Gustav.

Tryck här för att se trailern.

Det var en bra film och det är roligt att ha sett den. Men jag är lite besviken, de tidigare filmerna har varit mycket bättre och roligare. Jag saknar Max och Lina i filmen, de borde också ha varit med. Det var inte värt att gå och betala för filmen på bio. Visst om man ser den hemma hos någon eller så, men betala typ 100 kr? Big no! Men den bjöd på skratt och sånt också. Gustav är ju helt hopplös? Haha! Gör som ni själva vill, men jag rekomenderar den inte.


bild lånad från google
johanna

hej" tyckte du att det var rätt person som vann idol 2011? :) föressten..vill du att vi ska följas åt via bloglovin? :) eller varför inte göra ett länkbyte? pusss

frida

sv: jaha okej, men alla var fina!:D

bexollila.

ja jag tkr verjligen att jag gjorde ett bra köp idag :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv:ska snart äta mat :)

själv då?

sara & jenny

Svar: okej, jo våran har ju varit toppen. händer i veckan ? kram :)

johanna

sv: okejs vad roligt, vad sägs om att vi gör ett länkbyte klockan 20.00? :) men jag lägger iallafall till dig på bloglovin nu, säg till när du laggt till mig :D

bexollila.

mamma ba men köp den då jag ba men har inte pengar t den nu hon ba tog den och gick t kassan och betala hahaha !

sara & jenny

Svar: okej trevligt. ska träna massor på gymmet och plugga den sista veckan i skolan ! gilla gärna våran blogg på facebook, länken hittar du i andra inläggen på våran blogg ! tack i förhand om du gillar. krma :D

bexollila.

haha nja de kan jag inte hålla med om riktigt ;)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej :D

Ris och chilli con caren! :)

(stavas?)

sara & jenny

Svar: okej varför inte? har inte bloglovin men vi ska nog skaffa!

bexollila.

hahah ja du menar så ;)

johanna

sv:då gör vi så! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack tack :D

MADDISENJ

hehe japp. Ska nog se någon film ikväll, får se om det blir beck som vanligt eller någon annan :D

bexollila.

ne de va inget :$

Cajsa

Göres?

johanna

ta vilken du vill. :)

Johanna Rise

sv: Vad kul! :D

batt-

ahhaha den filmen e så klockren!

emma

sv: hih kej :D jo de ä bara bra :D

Johanna Rise

Svar: Tack för din röst! :D

fanny jönsson

sv; Ja, hoppas du gillar den ! :)

fanny jönsson

sv; okej :)

Sophie' ♥

- för att det går magsjuka på dagiset jag har min apu på och jag är livrädd för allt vad magsjuka heter så jag ska stanna hemma.. <3

Caroline

sv; haha ja :D

jag ska träna, träffa kompisar och shoppa! Du då? :)

Cajsa

tycker det va bra! :) marcoolio är så kul! ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D

Caroline

sv, ja :D

okej vad kul !

Sophie' ♥

- så bra :) <3

elsa!

duär söt:D<3

LINDAVIOLA!

sv; :).

Sophie' ♥

- lyssnar på musik, du då? :) <3

Caroline

sv, ja :)

tittade du på idol ? :)

Cajsa

jo den här i rosa tröja va galet likt honom tycker jag.. ^^

Beatrice Jakobsson (foto)

<3

frida

as skön film!

Emma<3

Sv: Okej, vad gillar du för musik? =D

Jag svarar på en massa kommentarer sen ska jag sova om någon timma. :)

Johanna

Svar : Absolut! <3

MICHAELA - FOTO

sv: skönt! :)

Min helg har varit helt okej.

allt bra med dig idag?

MADDISENJ

Det var tyvärr säsongsavslutning på gossip girl igår så nästa avsnitt kommer inte förän i januari :(

Pia - Smilinggirls!

sv: Alltså jag var inte speciellt intresserad från början då jag bara följde med som sällskap samt "smakråd" till lisa. Men jag tyckte att den verkade riktigt bra! :)

Dudå? :)

elsa!

Händer senare?:D

fanny jönsson

sv; Det gjorde du rätt i ! :)

Ha en fin kvälL!

kram

jennifer

såg den på bio, hehe ;) fett go ;d

emma

sv: hiohi kej :D haft en bra dag då? :D

Sosso

Tack tack nu behöver jag inte undra, kommer kanske hyra den i framtiden men inte gå på bio o se den thanks

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej.. Jora! Gör du? :)

Lizzy

Tråkigt att uppföljare alltid är sämre! Men jag måste se den någon dag ändå, bara för att :)

marina

sv. tack så mycket :)

batt-

dom e så bra!

Johanna Rise

Tack för din röst i foto-tävlningen! :) Vinnaren är nu utsedd, kika in och kolla om den du rösta på vann här: http://juwie.blogg.se/2011/december/vinnaren-av-foto-tavlingen-1.html#comment



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: