Film betyg

| Filmbetyg


3/5 hjärtan
Handlingen tar vid där [Rec] slutade: en läkare och ett militärt specialteam utrustade med videokameror skickas in i en avstängd lägenhet för att kontrollera en minst sagt problematisk situation.

Tryck här för att se trailern.

De som känner mig vet att jag hatar skräckfilmer just för att de är så läskiga. Men denna film var mer äcklig än läskig. Minns inte när jag såg 1an, men det var helt klart inte frivilligt precis som den här gången inte heller var. Men såå farlig var den inte. Tragiskt slut, inte alls så.. konstigt när man tänker efter. Så hoppas det kommer en 3a för att få se hur det går, om det inte redan har gjort det. Men det var väl en bra film. Kanske inte den allra bästa skräckfilmen men kul att ha sett den i allafall :)


Bild lånad från google
johanna

sv: allt är bra, själv? :)

Lisa

sv, aw tack så mycket:D

juliaa

sv: jorå, det är bra med mig vad gör du ? :)

Malin

Usch läskigt med skräckfilmer!

Sv. Det är bara bra, själv?

Louise (Foto & Vardag)

Fin blogg du har :)



Allt bra?



Missa inte min julkalender i min blogg!



Kram! :]



Anna med A

detsamma :)

Arvid

Hej hur är det idag ? :)

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

hatar också skräckfilmer!men Scream är bra1 :)



svar: ja :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: visst är dom :)

Cajsa

hehe.

gjort idag?

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

*svar:' varse :D

cecilia

Sv: jaa ! :)

haha usch vilken bild! <3

Sophie' ♥

- härligt :)

med mig är det helt okej :) <3

varsågod :D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Tackar! :)

elsa!

äcklig bild:S<3

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: ja :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja :D!

Cajsa

bara varit hemma. :/

juliaa

sv: svarar på kommentarer och lyssnar på musik :)



Gjort något speciellt idag?

Sophie' ♥

- ja, har lyckats blivit förkyld :/ <3

sv. Yes! :) Lägger du til mig?

Johanna Rise

SV: haha, samma här. för tror vi har gjort ett byte, för jag följer tydligen dig hah! :D

Linnéa Sjögren

åh, tack så mycket! :)

cecilia

Sv: haha jaa usch!

:D <3

elsa!<3

<3

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar. nej tyvärr, har tillräckligt krångligt med min egen bildspelsheader nu så :/

MICHAELA - FOTO

sv: jo rätt så :)

allt bra idag?

johanna

sv: tack :)

marina

sv. ah :)

rec 1 var helt störd tycktr jag :)

hihi ja :)

Anonym

Hej! Du var med i gårdagens tävling, och nu är vinnaren dragen, den hittar du här:

http://hannalovisasol.se/2011/december/tjuuriiig.html#comment



..Och glöm inte att anmäla dig till den nya omgången!:

http://hannalovisasol.se/2011/december/julkalender-dag-7.html#comment

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Ja visst :D Men gör inte gratis!

Linda ♥

har sett 1an och den suger;D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: tack, helt okej :)

hoppas detsamma!

EMMAS!- julkalender i bloggen

samma här ;)

vad händer resten av kvällen?:D kram

Anonym

sv: hihi :D läskig bild ;)

hanna ♡

super :D

juliaa

sv: jag har varit i skolan och sen firat min syster!



Vad ska du hitta på i morgon då ? :)

Cornelia

Tack. Ja visst var dom :)

Frida

Gillar inte heller skräckfilmer haha. Fin blogg du har förresten! :)

elinn

tyckte rec 1 är bätttre :):)

jennifer

nice bild...

jag som vanligtvis älskar skräckfilmer, men tror nog inte att jag bör se den där x)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: