by amanda

| Vardag

Efter skolan idag gick jag och Ulrika hem till henne. Vi gjorde pannkakor och kollade på How I meet your mother. Efter typ en timme mötte vi Filippa och Hanna. Åkte till Media gymnasiet i Nacka på Öppet hus. Kommer som vanligt inte uttala mig om skolan, men jag kan säga att jag gillade den. Sen åkte vi till Skanstull, träffade Annie, Elin och Natou. Var inte där så länge innan jag drog mig hemåt. Nu som alla andra kvällar lyssnar jag på musik och dricker te. Är också galet trött som vanligt -.- Bloggar kanske mer ikväll, annars imorgon. Pussar ♥
Johanna Rise

sv: haha, ja antagligen! :D tack! :)

sv. ja, jag har gjort den själv :)

Cajsa

göres?

EmJo

tack så jättemycket! Är vi vänner på fb förresten? Om inte lägg till mig:)



http://www.facebook.com/profile.php?id=100001358672753

Malin

Va gott med pannkakor! :)

Anonym

sv: ja lax är gott.D

Arvid

Jo det är bara bra :) vad händer i helgen då ? :D

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

gott med pannkakor :)

emma

Godmorgon, allt bra? :D kramis

Sophie' ♥

- tack det ska jag! :) <3

Bodypalace

=)

mirripirre

Ahaa du var där på öppet hus, jag tyckte jag såg att det var du men var inte säker :)

Hej Sötis :)

Just nu har jag dragit igång en galet stor BLOPPIS med över 90 plagg, one piece, skor, väskor och kläder. I princip allt är oanvänt. Mkt ifrån Nelly,com Asos,com Bianco, Scorett och gina tricot! Kika gärna in ifall du hittar något du gillar :D Du hittar den på länken här under:



http://vadfanskajagheta.se/?p=6378



KRAM ALEXANDRA <3

CONVERSE

Vad gör du? ♥

Anna med A

ja :D

Caroline

sv, ja :)

Har du haft en bra dag då?

sandra

sv: det har krånglat fett mycket nu den senaste tiden /:

Johanna

Svar : Hääärligt. Det är bra här också, lite irriterad bara.. :/ Haha <3

cecilia

Sv: jaa den är bäst! :D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: jaa super mysigt :D

marina

sv. :) haft en bra dag?

Sophie' ♥

haft en bra dag? <3

Anna med A

Åh tack gumman :)

jag har ganska svårt att öppna mig, liksom allmänt för människor även om det är någon utomstående eller en kompis och hela sitatuionen är way to complicated för att du skulle orka. Men tack för ditt stöd <3

EMMAS!- julkalender i bloggen

okej se film typ 0)

hur är det med dig ikväll?:D kram

elsa!<3

fin:)<3

Sophie' ♥

- okej :)

min dag har väl varit bra antar jag :) <3

Anna med A

Okej, tack!

cecilia

Sv: Blev det lyckade pannkakor då? ;) <3

cecilia

Sv: haha vad bra! :D <3

Mäster kockarna då :D

marina

sv. ahrå :)

elsa!

fin du är:D<3

EMMAS!- julkalender i bloggen

sv: hmm vet inte vad den heter men den är på 3an iaf ;D tror den heter what a girl want eller nåt sånt =)

jo toppen :D kram

elsa!<3

<3

Caroline

sv, ja :D

har du några planer för helgen då?

Cecilia

Sv: haha okej! :D <3

marina

sv. tack så mycket :) alla kan rita bara man ge sig fan på det och övar :)

Anna med A

allt bra idag? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: