by amanda

| Vardag

Mobil bloggar just nu. Ligger i sängen och försöker sova. Men det går inge vidare. Tankarna snurrar och jag vill helst av allt bara få komma iväg en stund. För några dagar och rensa huvudet. Det är inte långt kvar till jullov så jag får härda ut. Nu ska jag ge mig på att dejta kudden. Godnatt ! <3

Bella Davis

Tack sötnos =) haft en bra helg? =) Kram bella !

Allt bra idag? :)

Anonym

sv: Tack så mkt:D

Miss Sunshine

Fint hår :)

Amanda Matanovic ☆

Godmorgon, allt bra med dig idag? :)

cecilia

Sv: varsågod! :)

kraaaam <3

elsa!<3

Kollar du på julkalendern?:)

♫♪ Sandra T

ha en bra vecka! :)

Malin

Godmorgon! Skulle också vilja åka iväg ett tag

♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

svar: pojkvännen åker iaf hem idag, själv då? :)

beatrice Jakobsson (foto)

sv: det är grymt bra! :)

CASSANDRA

sv; haha okeej.. :p

josefine

okej, allt är bra :)

Vad gör du ?

Hoppas du får en bra vecka sötnos!

FASHIONSEA

Tävlinge är nu avslutad, gå in och se om det var du som vann!



Om inte så kan du nu vinna ett halsband ifrån GNIZTRA

ronja

sv: tack :)

snyggt hår du har!

EMMAS!- julkalender i bloggen

Var gärna med i dagens lucka (om du inte redan är det) där du kan vinna en tröja/blus från berouge.se :)



länk: http://eemma.se/2011/december/julkalender-lucka-nr-5.html#comment

Sophie' ♥

- ja i know.. men dom va som typ "vårtor" fast mkt mjukare.. och jag skämdes fett mkt även om det ändå inte gör något... men ja jag vet inte riktigt varför jag skämdes.. men nu är dom borta iaf! <3

Lisa

sv; ja jag har haft en jättebra dag:)

hanna stångberg

HEJ!

delta gärna i min julkalender: http://www.nattstad.se/hannastangberg?cat=25286 kolla även in min grymma bloppis: www.hannastangberg.blogg.se kramar! :D

Malin

- Visst!

Lägg till mig först, å lägger jag till dig sen!

fannywikström ♥

Hej sötis! Du deltog i min tävling om att vinna gratis bloggdesign och ville bara meddela att tävlingen avgjorts.



För att kolla vilka som vann, gå in på den här länken:

http://fannywikstrm.blogg.se/2011/december/vinnarna-av-varsin-bloggdesign.html#comment



Vem vet, kanske blev du som vann? Enda sättet att få veta det är att kolla!

kram

MICHAELA - FOTO

sv: vad bra! det är bra här med :)

Har du fått en bra start på nya veckan? :)

CONVERSE

- Hm jag vet inte riktigt vad jag menae haha..

HANNA

Hejsan! Nu är gårdagens tävling avslutad, kika in här för att se om det var du som vann:

http://hannalovisasol.se/2011/december/nahlase.html#comment



.. och här är dagens lucka:

http://hannalovisasol.se/2011/december/julkalender-lucka-5.html#comment

Linn ♥ [FOTO & HÄSTBLOGG]

Vilken fin blogg du har! :)

johanna

tagga jullov! :D

sofia

aadåå _:D <3

Emmie

Hoppas du kunde somna sen :)

Finnåkers största Hästblogg - Emelie

JA! :)

haft en bra dag? :)

Enya♥

Haft en bra dag? :D

Caroline

sv; jaha okej, nej jag har rätt ont i huvudet :/

HANNA

sv: tack åsm ycket :D

Max Larsson

What's wrong?

Em

SV; jag med! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: