by amanda

| Vardag
Igår efter jag fixat mig så gick jag ut för att möta Julia, Emelie och Filippa. Vi sprang runt fram och tillbaks, var hos Julia en stund och sen gick Emelie hem. Åkte till Skärmarbrink en snabbis och sen tillbaks till Kärrtorp igen. Filippa åt på thaien så satt med henne och efteråt åt jag och Julia på pizzan så då satt hon med oss ;) Sen gick vi hem till Dennis och chillade lite. Elin och Sigge kom. Gick hem till Julia en liten stund igen och efter någon timme gick jag och Elin hem till mig och kollade på film.

Idag blev jag väckt tidigt, men trött som jag var somnade jag om och gick upp halv 2. Smått ångest över det men då orkar jag vara uppe i natt. Planerna för nyårsafton ser ut så att jag äter middag hemma med min familj och våra gäster. Sen ut för att träffa Elin, Julia och Filippa. Partaja lite sådär va, sover hemma hos Filippa sen. Ha en super bra nyårsafton kompisar ! ♥
Anonym

sv;allt bra annars?:)

bexollila.

sovit gott hjärtat?

amanda

tack :D

MOAA

gärna :D

Anonym

sv; härligt jodå de funkar!:)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: yeees:D!

Anonym

sv; jo de går upp & ner!:)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv: jaa verkligen längtar jätte mycketr nu:D!

Anonym

sv; boys u know;)

Anonym

sådär.. :D

Anonym

sv; men alla killar är idioter! de ända som är ute efter är ett ligg, när dom fått ligget sticker dom! och när man väl hittar en kille som säger te x '' jag gillar dig för den du är, inte för hur du ser ut '' så är man så himla dum och tror att dom ljuger.. & därmed ''skiter'' i dom.. sen visar de senare att de var sant.. att dom gillade en för den man är och inte för ens kropp eller något. men då är ens chans redan över, då har han redan hittat något. men sånt är livet! alla gör misstag.. och man lär sig av dom, förhoppningsvis. :)

bexollila.

du e snygg !

bexollila.

gör aldrig de tlängre typ :/

bexollila.

det är inte bra :/

Sophie' ♥

- så lite så, tack själv :) <3

bexollila.

verkligen ingenting :)(

Sophie' ♥

- vara med kompisar och typ festa, sj? :D <3

a m a n d a s f o t o

vill du tjäna pengar på din blogg? gå in här och klicka dig vidare! :D ->



http://amandapersson.blogg.se/2011/december/tjana-pengar-pa-din-blogg.html#comment

Anonym

jag bor i marks kommun xd sj?

Anonym

firar hemma du? :)



gott nytt år! jag skriver det redan nu för kommer inte ha tillgång till att svara på kommentarer nu på dagen! så ha en underbar dag kram linnea liinneaelisabetpyrro.blogg.se/ :)

bexollila.

du e nsygg !



aha najs :D hahaha jag bor mellan varberg och borås ;)

bexollila.

nej segt att bo här..



så lite så :D

Anonym

sv; okej.. vet som inte vad jag ska säga.. bara less på alla idioter till kilar<3

bexollila.

en liten håla haha xd fast har nära till gbg varberg och borås och lite överallt :D

Tilda

Hej det är så att jag har frågestund,

Om du skickar minst 15-20 frågor eller mer får du en länk!

Ingen fråga är för dum,Fråga exakt vad du vill.

Klicka för att komma fram till sidan!



http://domdomdom.blogg.se/2011/december/nyarsafton-och-sexton-dagar.html#comment



MVH Domdomdom.blogg.se

Anonym

sv; precis.. dom tror vi är någon sorts leksak...

Anonym

sv; tror inte bara att de är vi som är det!

a m a n d a s f o t o

sv: varsegod, sidan är megagrym så du borde gå med :D

bexollila.

ja jag älskar varberg !

a m a n d a s f o t o

sv: hehe okej ;)

Nina

detsamma!

Sv: jätte bra :D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Yes! ;)

Sophie' ♥

- okej najs :) <3

sandra

sv: ja men den är inte så bra som jag trodde /:

sandra

sv: den är seg och hakar upp sig när man är inne på facebook jämt och ständigt /:

a m a n d a s f o t o

sv: tack så mycket :D

sandra

sv: ja det kan lugnt säga /:

a m a n d a s f o t o

allt bra med dig då? :D

Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej, kul!

a m a n d a s f o t o

sv: det är bra här med D:

sandra

sv: tack, hoppas jag klarar det bara :D

Annika - drömmen om 11 barn

Hoppas att allt är bra med dig! Jag vill samtidigt passa på att önska dig gott nytt år nu! :)

Anonym

fULL JÄVEL

Anonym

sv; du har så jävla rätt tjejen! någongång måste vi tjejer ställa dom på plats!

kramar!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: