by amanda

| Vardag
Oj, härlig uppdatering. Men det är soft. Idag när jag och Cecilia vaknade så kollade vi lite på tv, fixade oss och åkte sen in till stan. Jag bytte lite små saker och hon gjorde några inköp. Runt 5 tiden åkte vi till bowling träningen. Jag fick en serie på 150 poäng, och ja det var bra för att vara mig. Schysst att veta? Jag vet. Efter det åkte jag hem, fixade lite i rummet och sen ut igen. Jag, Filippa, Elin, Julia och Emelie åkte in till Café 60 och fikade. Det var super mys, äcklig kaka jag köpte bara. Sen åkte vi till Kärrtorp men drog hem pågrund av kylan. Har inte gjort så mycket sedan dess, chattat med fint folk på facebook och lyssnat på musik.

Imorgon blir det att ställa klockan för att gå upp och åka till gymmet med Filippa. Det var ju fan länge sedan, men det blir tyvärr så när det är lov och Hanna dessutom är utomlands. Me don't like gymma forever alone. Lite engelska sådär va? Soft. Men nu ska jag snart röra mig mot säng. Puss på er ♥
A ll y s a n d r a

svar aa okej ! :D

hur är det med dig då? :)

bexollila.

ja , fan du e snygg !

bexollila.

aaw tack men du mest !

bexollila.

men .. jobbigt detta blev då hahaha !

malin <3

Fin blogg !:D<3

iidz. [pнoтoɢrαpнy]

sv; tacksåjättemkt! c:

bexollila.

hahaha ja det blev det :(

bexollila.

ja vene ska precis snacka skype :D sj?

malin <3

Haha nej inte precis, men tack !:D<3

bexollila.

aha vad najs :D

eric KILLBLOGG!

ja eller hur! :D

bexollila.

hihih :D

bexollila.

sola :d sj?

Nadja

Det har inneburit att jag har varit sjukskriven mm. =(



Vi ska fira hemma hos min bror med familj. =) God mat, skåla in det nya året och skjuta upp lite fyrverkerier. =)

bexollila.

aha najsigt :D

Nadja

Ja men helt klart. =)



Ja hoppas det. =) Så vad fick du för roliga julklappar? =)

bexollila.

gymma lugnt då :D

Nadja

http://nadjaslivliga.blogg.se/2011/december/nagra-julklappar.html#comment



Här är några av klapparna jag och min make fick. =)

Superfina klappar du fick. =)

Nadja

Tack. =) ja min ultimata julklapp är dvd med vår vigsel på. =)

Nadja

ja helt klart. =) När ska du sova? =)

Nadja

Samma här. =) Dröm sött. =) Natti kram

bexollila.

nej har aldrig gymmar ba på idtotten i skolan xd

bexollila.

ja det vill jag vill ha snygg kropp t sommaren :/

bexollila.

åå vad najs :D jag vill men inte pengar t gymkort :/

bexollila.

vi har inte så bra med pengar för lite personliga saker..

bexollila.

fan va najs !

Emy

Sv: Omj jag har också läst många av den serien! Jag tror jag är på bok nummer 4 kanske? Ska i alla fall snart köpa fortsättningen, dom är ju så grymt bra! :D

Emmababy

sv: hihi ja,den verkar bra :P

EMMAS!- alltid tävlingar

sv: bara bra =)

vad ska du göra på nyår? nåt speciellt?:D

Saywoff - Celine

tycker inte om Café 60:s bakelser så mycket :S



Svar: ja hon e söt! :)

Zaga

Godmorgon, allt bra?

Nathalie

sv: Har väl bara chillat idag. Men lite senare ska jag träffa några kompisar och då ska vi shoppa lite.

martina

vill du tjäna pengar på din blogg snabbt & enkelt?

läs här hur du ska göra; http://martinaolsson.myshowroom.se/11473/vill-du-ocksa-tjana-pengar-pa-din-blogg/

det tar bara några få minuter att komma igång :)

IDA - Stockholms största skönhetsblogg

sv: Tack :)

Lina

- har gjort ett tidinställt inlägg med länkbytet. din länk kommer kl.5 ;)

E M M Y

hejsan! jag har frågestund i min blogg och det skulle vara jätte kul om du frågade nånting. :)

http://emmyysfoto.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment

ha en bra dag!

hanna ♡

tack så mycket, snälla du! :D

Moa - FOTO&FASHION

Fin blogg! Bloglovin byte? :D Säg till när du följer mig så följer jag dig :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: