by amanda

| Vardag
Förlåt för den otroligt kassa uppdatering i helgen. I fredags så sov Elliot hos mig, vi var ute en stund och träffade några sedan gick vi hem och kollade på film och sådär. I lördags så gjorde vi inte så mycket, tog det lugnt och kollade lite på tv. Han drog runt halv 7, då åkte jag hem till mamma. Åt middag och sen ut igen. Träffade massa i centrum innan jag, Hanna, Elin, Filip och Jacob åkte till donken. Sigge kom också. Kom hem runt 12, satt lite framför datorn men la mig ganska tidigt. Idag så duschade jag när jag vaknade och gick sedan hem till Hanna. Vi kollade på One tree hill. Runt 4 fick vi gäster så då gick jag hem. Vi firade min syster och vid 6 gick jag ut och träffade Jair den bästa. Vi tog en liten promenad innan vi åkte till t-centralen. Träffade Filip, Sofie och Fredrik. Stog och pratade bara, kom hem nyss och nu sitter jag och dricker te + lyssnar på musik. Långt inlägg jag vet, puss&kram


Sofia

Va görru då? :D

MICHAELA - FOTO

sv: åh, tack så jättemycket! :D

Allt bra med dig?

Härligt finis :D jodå samma här :) puss!

Emma<3

SV: okej mys. :) Jag har köpt julklappar! =)

Cajsa

ont överallt och stressad som vanligt. :P

- Jacinta -

sv; yes :)

allt bra idag?

Anna med A

vad gör du? ;)

♥ maliinsfoto.webblogg.se

svar: har typ inget bra svar på det, hehe x)

bexollila.

hahaha man får sig ett gott skratt !

Caroline

sv, ja :) har din helg varit bra ?

Anna med A

teve :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: varsågod :)

♥ maliinsfoto.webblogg.se

svar: haha ja, kände fört bara x)

Johanna

Svar : Okej vad bra :) och det får vi absolut göra, kanske på lovet eller något? :) <3

yes yes! :) Gud så skönt nyss fått tillbaka min facebook, någon hade hackat den för mej :(

elin

tack! :D

elin

tack! visst är dem :)

hanna ♡

hihi :D

M I N A B R U N

sv: tack! :)

MICHAELA - FOTO

sv: härligt :)

det är bra här med!

Hoppas du får en bra måndag!

SAGA

Härligt :)

bexollila.

sovit gott idag :)?

bexollila.

så du är också sjuk?

samma här och illamående :/

SAGA LINNES

Jag med :)

bexollila.

aaw tack så mkt !

Anna med A

vad gör du? :)

SAGA LINNES

Haha jo, gör en du med :D

bexollila.

då ska jag ta och se den :D

SAGA LINNES

Haha, men det är bara att köra ;)

louisebiszczak♦

fin blogg!

bexollila.

okej de ska jag :D

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja det är det verkligen! :)

Anonym

Yes ;D

Angelina

sv: okej :) Jag har varit med killen, åkt pulka och ätit julbord :)

Anna med A

jag med :)

Jaa precis! :)



vad gör du då :D? kram

batts.blogg.se

så fin!

Hanna

Mycket du har gjort i helgen :)

Men det låter himla kul.

:D

Hihi, hoppas att du får vila dig nu...

SV; Tack, aa ska försöka villa bara.

Kram//Hanna



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: