by amanda

| Vardag
Igår kväll gick jag ut och träffade Annie, Elin ch Julia. De åt först på pizzerian och sen gick vi ut och träffade Ida, Archi och Dennis. Gjorde inte så mycket, hälsade på några andra och sen gick jag hem runt 22 för att det var så sjukt, jävla kallt. Tog det bara lugnt innan jag gick ut igen vid halv 12 för att prata lite med Madde och Hanna. Gick och la mig runt halv 2. Idag är det 3 december och jag håller på att klä på mig. Jag och Hanna ska på öppet hus på Klara Södra gymnasium vid 11. Så nu måste jag skynda mig. Vi hörs senare, pussar ♥

arkiv bild
Malin

Hoppas du får en bra dag:)

amanda

helu! :) allt bra? :D

btw, superfin blogg.

kram

johanna

Hej, du kanske inte kommer ihåg detta men du har skrivit "utmaning/utmaningar" till mej på min blogg för ca 2 månader sen. Och nu har jag äntligen börjat göra dom. Jag kommer göra 1 utmaning varje dag och din kan ju komma när som helst! Den första kommer upp idag kl 15.00

Kram http//johannalives.blogg.se

Maria

Var med och tävla om att bli veckans blogg! Allt du behöver göra är att kommentera inlägget och säga att du är med!

Lycka till!

http://marianathalie.blogg.se/2011/december/veckans-blogg-tavling-nu-kor-vi.html#comment

sandra

sv: ja /:

MICHAELA - FOTO

sv: det är lugnt, tack för det!

Hoppas du får en bra helg! :)

juliaa

Hur är allt idag ? :)

♥ maaliin.se → JULDESIGN

jag har lagt upp vad som fanns i paketen, en gissade rätt vad det va i ena paketet, blev det du? kolla! ^^

thaipinnen

sv; nu är dagesbloggar uppe, kika in och kolla om du är en av dom , om inte så finns det en ny chans igen :)

Lisa

sv; vad kul att du gillar den:D

HANNA

det är bra :D

sofia

lyssnar på musik å fb,dusj? :D

Cajsa

göres?

cecilia

Var med och tävla om att bli Dagens Blogg!



http://ceciliahoglundd.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-3.html#comment



Stora Kramar, Cecilia ♥

fanny wikström'

Hej sötis!

Har en tävling på min blogg just nu om två helt gratis avancerade bloggdesigner!



Har bland annat designat dessa bloggar: Feliciakyller.nu, Sagahusberg.blogg.se & Elliu.blogg.se + många andra! Min egen också självklart.



Jag gör inte gratis i vanliga fall så detta är ett grymt tillfälle för alla som vill ha en snygg blogg!



LÄNK TILL TÄVLINGEN: http://fannywikstrm.blogg.se/2011/november/vinn-en-gratis-bloggdesign-tva-st-vinnare.html#comment

Finnåkers största Hästblogg - Emelie

haft en bra helg? (:

ronja

snyggo!

Sophie' ♥

- haha okej ;) men näe jag är 93:a ;) <3

tack :D

Vinnaren av dagens blogg är utsedd! Kika in om det blev du ;)

http://sense.webblogg.se/2011/december/utkast-dec-3-2011.html#comment

Patricia♡

Hoppas du haft en bra lördag:)

eemeiix

Tycker verkligen att du ska kommentera dessa inlägg!



http://eemeiix.blogg.se/2011/december/ny-header.html#comment behöver verkligen veta om jag ska göra en ny header till bloggen eller inte, så var gullig och kommentera vad just du tycker



http://eemeiix.blogg.se/2011/december/en-fraga-till-er-blogglasare.html#comment Sen behöver jag verkligen veta vad just du vill att jag ska skriva om. Blir ju roligare att blogga då också :) just nu bloggar jag ju om lite allt möjligt. Så var gullig och kommentera det inlägget med



♥ maaliin.se → FOTO & DESIGN

åååhhh, va gott med pizza! :D

Sophie "autophoto"

tack :D



vgd?

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

Sv; okej, ja gör inte aalls mycket:

söt!

EMMAS!- julkalender i bloggen

sv: ja helt ok :)

vad ska du göra ikväll då?:D kram!

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: ja visst är dom :D

juliaa♥

sv: det är bra med mig, vad gör du då ? :)

Carro - http://four.blogg.se/

Hoppas att du fick en trevlig första advent idag! :)

Johanna

Svar : Hihi tack <3

cecilia

Sv: ja favorit glassen! :D <3

Anonym

sv: haha tacktack :D

johanna

sv: ska snart se film tror jag :)

madde

Hur var gymnasiet ?=)

cecilia

hur mår du då? ;) <3

Sandra

Snygg blogg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: