Victoria's secret

| Inspiration



JOSEFINE CHRISTIANSSON

SVAR; vad bra :)

Max L

äger du alla ;) :P haha

Louise

jadå :)

Anonym

det ska komma i brevlådan men det kan ju va så att du får hämta det, kanske därför det är sent :)

Felicia♥

Sv: Ja,hon har det än idag/:

Han i andra bilen klarade sig och stack..

Nej jag kommer kunna gå,om jag tränar på som bara den,men inte riktigt som förr.

Att vi körde in i trädet för att få försökrings pengar,att hon gjorde det med filt för hon ville skada oss och jätte mycke..

Ja,det säger jag också/:

Kram♥

Johanna

Svar : Hehe :) Allt bra med dig då sötis? :D <3

bella

jo det är det väl :D

flickaneemeliie

sv: ah okej :)

aa jag gör så :)

Anonym

- thats hot!

emma

sv: hihi ja :D:D allt bra idag då? kram

SANNA

Hej tjejen! :)

Allt bra med dig? :)



Kramar, Sanna

M A R I A~ Make cupcakes not war~

tack så jätte mkt :D

MADDES

Så jäkla snyggt. Fasen vad jag ska shoppa loss på victorias secret i new york D:

Gabbe

hehe snyggt xD

ingen fara =)

yes!

Gabbe

sv: tack själv ;D

GUEVACCI

sv: alright, själv så hade ja matdag igår sedan blev det dans på kvällen annars inte så mkt :) planer i helgen? ha en bra dag!

- Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra med dig? :)

mathilda

hej hej allt bra med dig ? :D

SOFIE - Följ med mina äventyr!

Hejhej! I min blogg kan du läsa om mina äventyr i alp paradiset Schweiz och all träning för att bli Sveriges nästa professionella vågsurfare.



Kramar från Sofie:)

Gabbanacat

Allt bra med dig? :)

Sara - FOTO

sv:Kul att höra, bara bra fredag imon ju :D

Soere | the one and only

Fin blogg!:)

& hoppas du får en bra kväll.

Puss!

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

älskar deras kläder!

LIENE

den röda var så söt:D

jr

fina dom e :)

Anonym

hej du! :)



har det kommit annars måstej ag ringa posten och klaga!"

Malin

Anmäl dig gärna till dagens blogg hos mig, här är direktlänk: http://nightmarecandyy.blogg.se/2011/august/onsdagens-vinnare-ny-omgang.html :D

sandra

sv: haha nej då :) jag jobbar på en förskola vid karlaplan ^^

Blerina MUQA

HAHA! :D joo den har varit rätt seg men ändå rätt skön :) haft en bra dag än så länge då? :)

Anonym

jättemärkligt!



för alla andra har fått sina beställningar inom 2-3 dagar .. :/



har du dubbelkollat orderbekräftelsen att adressen är korrekt?

Cornelia

haha, Gooott :)

S'

tusentack söta du! :)

Malin♥

- ne du gjorde visst inte det, men du kan anmäla dig i den nya omgången istället :D

sandra

sv: ja skit kul :)

Linda

skit snygga:d

Anonym

snyggt! Vet du vart man kan köpa märken/kläder från victorias secret i stockholm? Eller är det en hemsida? :)

Sanna

Den rosa bh:n e fin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: