by amanda

| Inspiration



Ringar från modekungen.se

Idag slutade jag klockan 3. Gick hem och duschade, lagade sedan mat så den var klar när Cecilia kom. Satt lite framför datorn tills det var dags att åka till bowling träningen. Gjorde en övning i början där vi skulle kasta kloten till varandra. Hon som jag gjorde med kaste lite väl hårt vilket jag inte var beredd på så fick klotet på knät och kunde inte vara med på resten av träningen. Hade så ont att jag knappt kunde gå, började nästan gråta. Nu har det lagt sig lite men har galet ont. K*ken också -.- När vi kom hem gick jag och Cecilia och köpte pizza och sen drog hon. Nu kollar jag på true talent!

beccis

har du börjat längta efter hösten eller stannar du hellre kvar i sommaren ett tag till? :)

sofia

ojjdåå, hoppas att ditt knä bli bättre! <3

CONVERSE

- Grymma ringar, speciellt den med spindeln :P

Nathalie Nyrén

Jodå! Okej vad trevligt :)

Johanna

Svar : Hihi okej, ligger och kollar på det nu också, som vanligt <3

Anonym

sv: va händer i helgen?:D

Anna med A

mycket jobbiga saker som händer

flickaneemeliie

sv: texten i mitt inlägg är om min föredetta allra bästavän, men sen har det hänt vääääldigt mycket :(

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

min syster spydde i natt och som du säkert vet har jag spyfobi.. men det är bättre nu. hoppas på att det bara var mensvärk. kram

emma

sv: hihi ja :D

sv: :D

anna

sv: najs de :D



har du tränat bowling länge?

Gabbe

tack så jätte mycket =D!

varsågod, tck :D

Felicia♥

Sjukt fin blogg:)



Snygga ringar också:D



Kram<3

Johanna

Svar : Aha okej :) Själv kände jag ingenting när bedövningen släppte, skönt faktiskt :D Men nu ska jag sova, vi hörs imorgon! Puss puss <3

bella

snygga ringar! :D

Angelica

Vad härligt! Haft en bra dag? :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunfabo

sv; nej usch nu börjar jag åka på sen-sommar förkyldningarna igen ^^

Nathalie Nyrén

Jaa :D

johanna

hej! allt bra? :)

t h a i p i n n e n ♥

sv; haha jo jag vet, men jag är snyggare utan, det är de ;) haha nej men han får se den varje dag haha :D

hur länge har du haft din?:)

Josefine Andersson

domhära ringarna med!!



hm, vad skulle du ge :)?

Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Ha en bra fredag :)

Anonym

sv: aha:) jag ska festa:)

hihi ;D

Snygga ringar ju :)



Vill du få en länkning i min blogg?

Gå in på länken http://mariaphoto.blogg.se/2011/august/fototavlingen-fortsatter.html#comment & rösta på nr 1 eller 2 .



Förlåt om du inte gillar sånt här.

sv: gjort idag? :)

flickaneemeliie

sv; okej. Kan jag skicka det i ett mejl?

Gabbe

=D

anna

sv: okej najs de :D!

M A R I A~ Make cupcakes not war~

- okej kul ^^

' - Saveu♥ - ' Fobin, Musiken, Livet

ja har man spyfobi så har man..ttyp :O

Jossi

Riktigt snygga ringar :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: