Länkbyte med barndomsvän

| Länkbyte

Min vackra vän My har en blogg som ni alla borde kolla in! Hon skriver om sin vardag, känslor och lägger dessutom in otroligt fina bilder. Vilket är pricken över i;t. Lämna komentarer efter er ;) ♥

toves träningsblogg

ja du denna vecka så händer det e hel del. Jag jobbar mån-tisdag mina sista dagar på jobbet och sen på onsdag åker pappa och jag upp till uppsala för upprop och för att checka in i min nya lägenhet och lämna lite kläder m.m



har skolan/jobbet börjat än för din del då?

- Swedish Source Of The PLL

sv: allt bra? :D

jr

hur känns det första skoldagen:)?

steffi

Hej nu är veckans tävling avslutad, kika in o se om du blev den lyckliga vinnaren :))

KRAM steffi <3

Foton av Emma

Hej!

Hoppas du haft en skön sommar med massa sol och bad!:)

KRAM

CONVERSE

- Haha japp :)

Började du skolan idag?

you make me smile

Okej härligt:)

sandra

sv: jaha okej :P

Malin - Foto och musik

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen: http://mallemusic.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-vecka-34.html :)

(Länka mig eller fråga mig frågor på Blogresponse)

Elidaa

vill du bli veckans blogg sötis? kika in på min blogg :)

jennifer

fin blogg :D

elinochamanda

ska kolla hennes blogg :)

Johanna

Svar : Okej :) Loggar in strax om min facebook bara vill börja fungera igen...<3

Nathalie

Jaha ok, Nice! :D

Nellieeh

SV:

Det är det absolut! :)

emma

sv: hihi okej :)

hah okej ;p

jjohanna

sv' jag med :D

claramaja

Allt bra med dej?:)

EMMAS!

haha okej XD

dreamsandthoughts ☆

jo de är bra :D

johanna

hihi:D

Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

natti :)

FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

sv; tänk om man kunde peta i näsan med foten.. då hade det inte vart lika äckligt för fötter undviker man ju vilket fall som helst ;)

meli

sv: Hihi :D

lil' babustyle - foto & vardag

sv: Tack! :)

Angelica

Ja precis :) haft en bra dag?

M A R I A~ Make cupcakes not war~

- tack så mkt:)

Anna med A

vad gör du? :)

elin nilsson - elinsofiaaaa.blogg.se♥

SV: okej, jag började också idagD:

Gabbe

=D

Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Kul att du är med och tävlar!



Jessica

Absolut:D

Sophie'

- så bra, du och jag kan ju även snacka på fb också <3

Wilma ♥

Hej, jättefin blogg du har!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: