coolast i stan

| gästblogg

hej jag heter matthias och är cool fråga amanda så får ni reda på sanningen att jag är cool

Blerina MUQA

de funkade :) vad ska du hitta på idag :)?

Evelina

sv: det är lugnt, var min systerdotter Emma (perssoneemma.blogg.se) som råkade kommentera med mina uppgifter :P

FlizanLizan

sv: najs, yeah :D

meli

Veckans blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången.

Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/august/veckans-blogg-en-dag-tidigare.html

KRAM

tack! ;)

claramaja

Det är okej, själv?<3

hanna

veckans bloggtips är uppe! kika in och se om det blev du! :)

Emelie den bästa (y)

Sv: Härligt att höra :D

allt är bara bra med mig också!

Anonym

Jag tänkte höra .. får jag ha min banner till min butik på din blogg? Den tar ganska liten plats :)



Som tack för du en rabattkod när du vill handla :)

Johanna

Svar : Ja, älskar låten :D

Anonym

du kan se den på http://hopedesign.jetshopfree.se :) under kontakta mig :)

Sophie'

- ja tyvärr så gör jag de :'(

dock inte lika mycket som förr.. men jag vill ju ha han mer än gärna.. <3

Emelie den bästa (y)

Sv: ja :)

vad händer mer ikväll då?

Sophie'

- jo jag med :'( <3

Sophie'

- tack gumman :)

men ska sova nu så natti natti :) <3

meli

sv: Jaa :D

bella

hon tackar säkeeeert! :D

amanda

gör du då? :)

hanna

svar: haha jepp jepp !:))

Cajsa

god morgon söt!

Emelie den bästa (y)

Sv: Hoppas du sov gott då :)

jag svarar på kommentarer!

' Saveu ♥ Musiken, Fobin, Livet

ni är inte coolare än mig :(

anna

sv: de är lugnt :D haha ja håller med dig ps är skit svårt att lära sig >.<



ja men den sidan är ju bra å de är ju inte allt för komplicerat heller :P

JOSEFINE CHRISTIANSSON

härliga bilder :D



svar; vad bra att du tycker det :)

visst är dom:D

LINDAVIOLA!

sv; :).

Hihi :)

Gabbe

sv: åh förlåt jag hade bråttom..=(

Du jag kan göra en ny länkning bara till din blogg där jag skriver lite om den och sånt om du vill ^^?

Cajsa

allt bra idag?

hanna

svar: eller hur! ;)

EMMAS!

aaw :D

E m e l i e

sv: tack :)

jr

Vad görs idag ;)?

Lisa Radojewska

sv: Tack! :)

låter bra! ja mår lite sådär, febern sitter fortfarande i :(

Vad ska du göra idag?♥

Johanna

Svar : Hehe :) Allt bra idag snygging? :)

elin nilsson - eeelinnnnnn.blogg.se♥

hejsan! haft en bra dag hitills? :D

Stephanie aminoff

Vilken fin blogg jag kommit till, verkligen jätte fin :D Kolla gärna in min och kommentera lite (a)



PS. är med i en tävling där man kan vinna en I phone 4 om man får många röster på en bild, alla inlägg med en fjäril på bild har en länk som man går in på och klickar på rösta. Gör gärna det, jag kan lägga till på bloglovin om du röstar :D



Här kommer länken också (A) http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-stephanie-lomma-fjaril

MICHAELA VERITAS

Haha jaa I know..

Missa inte bilder från fredagens festligheter som läggs upp i bloggen under dagen..



Kram

Michaela Veritas



KOLLA MIN BLOGG, SNYGGASTE BLONDINEN I STAN OM JAG FÅR SÄGA DET SJÄLV!! ;) KOLLA MINA HETA BILDER OCH LÄS MINA DJUPA TANKAR OCH FUNDERINGAR SAMT MYCKET MER!! JAG ÄR EN TJEJ MED SKINN PÅ NÄSAN MEN MED BÅDA FÖTTERNA PÅ JORDEN! JAG LOVAR ER, NI KOMMER INTE BLI BESVIKNA ;)

You make me smile

Okej härligt :D

Alexics

Hej!

Just nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna nagellack: http://alexics.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-mavala-nagellack-1.html#comment

Var gärna med!

Kram!

anna

Sv: najs de :D



jo samam här:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: