by amanda

| Vardag


Igår slutade jag halv 7, drog hem och gjorde mat. Duschade och sen någon gång mellan 21-22 kom Meliina och Helena. Johanna åkte hem till stan tidigare under dagen :( Vi spelade twister, haha ! Och sen kollade vi på film. Var helt slut igår, så jäkla trött. De med så de drog runt halv 1. Börjar jobba halv 10, så börjar få ont om tid. Vi hörs när jag slutat runt halv 2, puss&kram

Johanna

Svar : Okej :) Jag svarar på lite kommentarer men ska gå och klä på mig nu :)

toves träningsblogg

jaha okej :)

allt bra annars?

jr

Godmorgon allt bra;)?

lisacorneliaa

Allt bra? :D



Fin bild!

MADDES

tack. vad gör du nu?

Anonym

SV: Ja, det var gott! ;) Har du testat den?

Malin

- Vad skrev jag, kommer inte ihåg? :P

hehe

SAga

sv; Jo, jag mår bara bra! :)

Gör du idag då?

Anonym

Hej! jag tänkte tipsa dig om en super bra sida som ger ut gratis domän, det vill säga att du kan ändra ditt namn från att sluta med blogg.se och bara .se istället. Det ända du behöver göra är att samla ihop en viss suma med poäng, hur du får ihop poängen kan du läsa mer om på deras sida Länk:

http://www.gratisdoman.se/Register.asp?r=2896

Beatrice Jakobsson (foto)

:D <3

♫♪ Sandra T

haha tack!

E m e l i e

fin bild :)

Anonym

vad jobbar du med? :D

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. åh tack sötis

Hihi ja :D

Cajsa

haha jo som 19 i sundsvall är det bara bra. :) man kommer in på krogarna och är "vuxen" MEN man åker fortfarande på barn på bussen och har massa billigare erbjudanden. :)

edita

Läs & följ mer än gärna min blogg!



ps. ställ en fråga i min frågestund!

Isabelle Palmgren

fin header:)

alltidteresia

har frågestund i bloggen , så släng gärna in några frågor. Kram :) <3

http://alltidteresia.blogg.se/2011/august/fragestund.html#comment

Jessica

ABsolut:D

SAga

sv: hmm.. inte så mycket! :)

söt bild!

Anonym

gud vad kul :D

Anonym

kan tänka mig det

Anonym

Sv: Okej! :D

Händer idag då?

Anonym

vad gör du då :D

Isabelle Palmgren

händer imorn?:)

Anonym

Sv: inte för mig haha! ;)

okej, hemmakväll eller utgång.. vet nt! ;p

Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: tack :D <3

Jessica

Jag har bara tagit det lugnt & nu ska jag träffa en kompis :) vad har du själv gjort idag?

Badat, solat o åkt båt du?:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: